SmartNei... Men ypperlig for å rydde hus daså det driver vi med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SmartNei... Men ypperlig for å rydde hus daså det driver vi med
kult! pris?
Det er godt ja, men liker snickers is bedre enn vanlig snickersher går det mye i Snickers, milkyway og Stratos![]()
Høres sånn ut da ja. Er jo rundt 599 slike pleier koste. xxl pleier ikke ha tilbud på så lite heller syns jeg319! Er på tilbud, det står førpris 399 men på den rosa som er helt lik står det førpris 599 så det er kanskje det den egentlig koster?
ahhh jaaaa!!! Snickers isen er fantastisk god. Kan lett spise 3 på rappenDet er godt ja, men liker snickers is bedre enn vanlig snickersstratos er veeeeldig godt
![]()
Så herlighaha begge ungene snorker![]()
Åååh Stratooooos.. Lyst påher går det mye i Snickers, milkyway og Stratos![]()
MhmHøres sånn ut da ja. Er jo rundt 599 slike pleier koste. xxl pleier ikke ha tilbud på så lite heller syns jeg
Hehe ja den er innmari godahhh jaaaa!!! Snickers isen er fantastisk god. Kan lett spise 3 på rappen
<3 har dere begynt med smaksprøver og sånn enda eller??stemmer! hurra for 4mnd<3
nope hva med dere?<3 har dere begynt med smaksprøver og sånn enda eller??
Nei det har han ikke, men har vurdert kjøpeMhmhar OJ sånn? Litt usikker på om lillegutt er stor nok for den
vi har løpesykkel også, men han rekker ikke ned med hele foten hehe
jaaa farlig god...syns om den Stratos med melkefyll da?Åååh Stratooooos.. Lyst på
Prøver å legge kampkjempen minNå sover begge søtt her<3
Nei, men tenkte kanskje og prøve med en skje i morgen, han virker veldig interessert i alt vi stopper i munn:nope hva med dere?![]()
Den var god, den. Men av sånne Stratosvarianter likte jeg den med nøtter bestjaaa farlig god...syns om den Stratos med melkefyll da?