Hehe, det er jo supertGod morgen![]()
Våknet for ett kvarter siden, vi. Komisk nok er det pappaen han prøver å vekke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det er jo supertGod morgen![]()
Våknet for ett kvarter siden, vi. Komisk nok er det pappaen han prøver å vekke![]()
Næsj, går braKoseligden forstår jeg, prøve og sove når lille sover kanskje?
Da forstår jeg At du er trøtt, ammer du?Næsj, går braer så vant til å være trøtt
har en liten luring som for tiden våkner 6-8 ganger hver natt :O
Har fått en ordentlig pappadalt her. Vekker meg først, for mat og bleie, så ligger han mellom oss og prater, snur seg på magen og begynner å prøve å vekke liv i farenHehe, det er jo superther ligger pappan å snorker enda.. Tror jeg skal vekke han
han reiser 3 dager uka her, så da får han ta lillegutt nå
![]()
Ja, ammerDa forstår jeg At du er trøtt, ammer du?
Hihi, for en søtingHar fått en ordentlig pappadalt her. Vekker meg først, for mat og bleie, så ligger han mellom oss og prater, snur seg på magen og begynner å prøve å vekke liv i farenhender han får litt hjelp av meg og
![]()
Nei det er ikke så greit å vite.. Tenkte fordi hun sov så dårlig på natta, men det har ikke hjulpet særlig myeÅhh det var namme ja. Ville ha en liten forandrng hun da.
Lurer fælt på når jeg skal begynne her selv...
God tur!!Da skal alt være pakket og klart for avreise i morgen...håper jeg
Gleder meg ikke til hjem men![]()
Den har vi også, og er fornøyd...men enig med det du sier om å få ut av ja..men er sjelden hun sovner i den her uansett såBruker ergobaby 360 - veldig fornøyd med den, i går lille sover så godt i denulempen er når du skal ta han ut. Sjelden jeg får det til uten at han våkner igjen :/
Yes ble for mye i går gittSpist for mye godt?
Takk for det. Fin hjemreiseDer får ha en veldig god tur i morgen! Og velkommen hjem*![]()
Nå er vi kommet hjem og venter på takeaway matGod morgenalle sovet godt? Planer for dagen? I dag hr jeg ikke snøring om hva vi skal finne på
hjemme kose dag kanskje
![]()
Litt for tidligGod morgenvi er på hytta og koser oss. Lille fant ut at det var morgen 06.20, så er ganske trøtt nå
![]()
Tror i grunn ikke noe på det jegNei det er ikke så greit å vite.. Tenkte fordi hun sov så dårlig på natta, men det har ikke hjulpet særlig mye![]()
Hatt en fin dag så langt?god morgen folkens![]()
Ja, det blir nok detJa, ammer5 mnd nå til onsdag, så snart begynner vi med litt fast føde
da blir det sikkert bedre
![]()