Gikk reisen fint?da ar vi hjemme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk reisen fint?da ar vi hjemme![]()
Ja det forstår jeg...men ikke så lenge til man må begynne uansett...men jeg velger vente til 6mnd om ikke behovet hennes melder segh førHar ikke tenkt så langt ennåvenne han til grøt først så får vi se
Litt vemodig og skal begynne og gi fast føde istedet for amme
Øvelse gjør mesterHer skal det veldig mye til at han ikke sovner - så lenge jeg går rundt/er villig til å ta en knebøy eller treog han sover godt i den og - må bare bli flinkere på å lirke ham ut av den
![]()
hehe joda jeg skal ikke hevde det er helt problemfrittBra det daav hva jeg har hørt er det ikke alltid bare bare å reise med to små
![]()
Ja syns det. Sett i forhold til 2 så små og en veldig aktivGikk reisen fint?
Puppen er absolutt vinner her ogØvelse gjør mester
Her sovner hun på puppen eller i vogn
Puppen er absolutt vinner her og
Vogna er grei så lenge vi er i bevegelse - ellers er den ikke av interesse
I dag måtte det litt byssing til, men helt greit det av og til![]()
Sitter og slapper av foran TVen. Vurderer å gå på visning i morgen.Hva gjør dere i kveld da?![]()
Ohh hvor?Sitter og slapper av foran TVen. Vurderer å gå på visning i morgen.
Ikke at vi er fult så klare til å bytte bolig ennå, men tenkte å se hvordan interessen på markedet er![]()
Hehehe, jeg har også tonnevis med klesvask - den i dag, før vi dro på besøk var bare med kjøkkenhåndklær :Ojeg gruer meg til å sette i gang på klesvasken i morgen..det er ikke bare litt!!
hehe ja da vil jeg tro det er en del. her har det ikke blitt vasket en eneste maskin med klær før påskeHehehe, jeg har også tonnevis med klesvask - den i dag, før vi dro på besøk var bare med kjøkkenhåndklær :O
Er faktisk der vi skal i morgen - nært Oslo og jobben for min del, ikke så langt unna søsteren min i tillegg.Ohh hvor?Min søster og type snakker mer og mer om SKI.
ahh, spennende.Er faktisk der vi skal i morgen - nært Oslo og jobben for min del, ikke så langt unna søsteren min i tillegg.
Men var relativt høye kommunale avgifter der da:/
Samtidig er detitt for når det er så mye, kan sortere på en helt annen måtehehe ja da vil jeg tro det er en del. her har det ikke blitt vasket en eneste maskin med klær før påske
i grunn et godt poeng.Samtidig er detitt for når det er så mye, kan sortere på en helt annen måte![]()
Hei og hopp og velkommen inn på skravletrådenHei jenter!
Jeg har vært tilskuer nå i snart ett år og lest nesten alt dere har skrevet i andre tråder her i novemberforumet. Dere virker så hyggelige!!! Jeg tar meg selv i å si "en i forumet skrev at..." veldig ofte! Nå føler jeg at jeg har overskudd og "tør" å være med her og bidra litt også. Har laget noen tråder de siste dagene, håper ikke dere syns jeg er masete![]()
jeg "drømmer" om å komme inn på skjult, jobber med saken
![]()
Er alene i vennegjengen med barn (unntatt ei som bor ett stykke unna og noen som er gravide nå), så jeg tar mye trøst og råd i alle tips dere skriver. Vi er jo i samme båt! Gleder meg til å prate mer med dere!![]()