Skravletråd

Har ikke tenkt så langt ennå:p venne han til grøt først så får vi se:)
Litt vemodig og skal begynne og gi fast føde istedet for amme
Ja det forstår jeg...men ikke så lenge til man må begynne uansett...men jeg velger vente til 6mnd om ikke behovet hennes melder segh før

Her skal det veldig mye til at han ikke sovner - så lenge jeg går rundt/er villig til å ta en knebøy eller tre :p og han sover godt i den og - må bare bli flinkere på å lirke ham ut av den :)
Øvelse gjør mester;):P

Her sovner hun på puppen eller i vogn

Øvelse gjør mester;):P

Her sovner hun på puppen eller i vogn
Puppen er absolutt vinner her og :P

Vogna er grei så lenge vi er i bevegelse - ellers er den ikke av interesse

I dag måtte det litt byssing til, men helt greit det av og til :)

jeg gruer meg til å sette i gang på klesvasken i morgen..det er ikke bare litt!!

Sitter og slapper av foran TVen. Vurderer å gå på visning i morgen.

Ikke at vi er fult så klare til å bytte bolig ennå, men tenkte å se hvordan interessen på markedet er :)
Ohh hvor?:) Min søster og type snakker mer og mer om SKI.

Hehehe, jeg har også tonnevis med klesvask - den i dag, før vi dro på besøk var bare med kjøkkenhåndklær :O
hehe ja da vil jeg tro det er en del. her har det ikke blitt vasket en eneste maskin med klær før påske

Ohh hvor?:) Min søster og type snakker mer og mer om SKI.
Er faktisk der vi skal i morgen - nært Oslo og jobben for min del, ikke så langt unna søsteren min i tillegg.

Men var relativt høye kommunale avgifter der da:/

Er faktisk der vi skal i morgen - nært Oslo og jobben for min del, ikke så langt unna søsteren min i tillegg.

Men var relativt høye kommunale avgifter der da:/
ahh, spennende.
bahh kjipt.
Er det rekkehus, enebolig leilighet eller hva:)?

Har dere en del egenkapital elr?

Hei jenter!
Jeg har vært tilskuer nå i snart ett år og lest nesten alt dere har skrevet i andre tråder her i novemberforumet. Dere virker så hyggelige!!! Jeg tar meg selv i å si "en i forumet skrev at..." veldig ofte! Nå føler jeg at jeg har overskudd og "tør" å være med her og bidra litt også. Har laget noen tråder de siste dagene, håper ikke dere syns jeg er masete :p :o jeg "drømmer" om å komme inn på skjult, jobber med saken ;)
Er alene i vennegjengen med barn (unntatt ei som bor ett stykke unna og noen som er gravide nå), så jeg tar mye trøst og råd i alle tips dere skriver. Vi er jo i samme båt! Gleder meg til å prate mer med dere! :)

Hei jenter!
Jeg har vært tilskuer nå i snart ett år og lest nesten alt dere har skrevet i andre tråder her i novemberforumet. Dere virker så hyggelige!!! Jeg tar meg selv i å si "en i forumet skrev at..." veldig ofte! Nå føler jeg at jeg har overskudd og "tør" å være med her og bidra litt også. Har laget noen tråder de siste dagene, håper ikke dere syns jeg er masete :p :o jeg "drømmer" om å komme inn på skjult, jobber med saken ;)
Er alene i vennegjengen med barn (unntatt ei som bor ett stykke unna og noen som er gravide nå), så jeg tar mye trøst og råd i alle tips dere skriver. Vi er jo i samme båt! Gleder meg til å prate mer med dere! :)
Hei og hopp og velkommen inn på skravletråden :) hyggelig at du fant veien inn og deltar! Du kommer deg nok inn på skjult på null komma niks ;)

Hihi, godt å høre at jeg ikke er den eneste som starter med "en på forumet sa at.." eller "det var en på forumet som tipset om" - mannen bare ler av meg nå ^^

Første barnet?

Back
Topp