Skravletråd

Her vurderer vi en tur til svømmehallen alle tre, før pappaen skal se kamp på tv :P

Her vurderer vi en tur til svømmehallen alle tre, før pappaen skal se kamp på tv :P
Høres toppers ut! Har lyst til det vi og en dag, men jeg føler meg ukomfortabel med å være i basseng nå i ammeperioden egentlig. Plutselig renner det melk liksom :D

Den modusen var borte i går! To ganger prøvde jeg meg på en trilletur, men da ble det 3. verdenskrig nedi vogna :P
Men i dag gikk det bra :D

Hehe!
Men så bra han ville sove i dag da :D

Her var hun oppe kvart over 9 tror jeg? Våken ennå nå halv 1, får se hvor lenge hun holder :P
Storebror har besøk så det er ganske høylytt her :P

Herregud, som jeg mister hår. Begynner å få viker! Tuller ikke, føler jeg snart ser ut som Gollum! Hjeeeeelp!

Kos med svømming :)

Spiller Molde i dag? Ble rbk-tap mot Odd i går :( :(
Det var veldig koselig, ja :) fikk kun svømt 550m da vi ble enige om 15min hver, så det ikke skulle bli for lenge for plutten. Han koste seg, han - var så mye å se på og mange barn som kom for å hilse (babyer er visst populært :P), men ble veldig trøtt etter en halvtime.

Håper det blir fort bra med armen, ikke bare bare å ikke kunne løfte heller :O

Ja, de spiller om 2t mot Tromsø - blir spennende å se om kampformen er på plass. Mannen har PMS (Pre-Match Stress :D)

Høres toppers ut! Har lyst til det vi og en dag, men jeg føler meg ukomfortabel med å være i basseng nå i ammeperioden egentlig. Plutselig renner det melk liksom :D
Ah sånn :O

Har heldigvis ikke det problemet, så har ikke tenkt over det engang - men går jo an å velge et tidspunkt med få folk der, for å teste? :)

Så bra :) har både fantastiske og litt tragikomiske minner fra skøyter egentlig :P

Hehe, sto masse på skøyter når jeg var lita.. Knall og fall og "elegante" piruetter... :p

Nå er det lenge siden, og har ikke prøvd enda.. Neste gang skal jeg gå og pappan få være med ho lille tenker jeg :)

Hehe, sto masse på skøyter når jeg var lita.. Knall og fall og "elegante" piruetter... :p

Nå er det lenge siden, og har ikke prøvd enda.. Neste gang skal jeg gå og pappan få være med ho lille tenker jeg :)
Greit å få byttet litt på, ja :)

Mannen gleder seg sånn til å lære lille å stå på ski - at jeg er håpløs er en helt annen sak ;)

Greit å få byttet litt på, ja :)

Mannen gleder seg sånn til å lære lille å stå på ski - at jeg er håpløs er en helt annen sak ;)

Heheh, vi hadde med storesøster for første gang på slalom sist påske.. Ingen av oss er spesielt godt anlagt med tålmodighet kan du si... :p men gikk nå greit.. Bare litt dumt med barnebakke midt i ett svært trekk som du må ta heis for å komme til.. Åsså er det kjempe bratt på tur ned derfra! :( men men, bare å sette utfor.. :p

Pfffff helgene blir alltid så travle :P zzzzz føler meg litt kake nå

Håper dere har en fin kveld :)

Back
Topp