Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, fjellufta er magiskÅåh det var deilig med god natt, hyttelufta hjalp likevel?
Huff, senebetennelse høres ikke godt ut :/ håper du blir fort bra igjen!
Kos med svømmingHer vurderer vi en tur til svømmehallen alle tre, før pappaen skal se kamp på tv![]()
Oj, deilig med en ordentlig natt ja![]()
Skøyter er det kjempelenge siden jeg har stått på :O høres veldig koselig ut![]()
Kos med svømming![]()
Spiller Molde i dag? Ble rbk-tap mot Odd i går![]()
![]()
Vi streama den.. Skikkelig dårlig kamp :/ tror ikke det blir gull i år neiGlad jeg ikke fikk sett kampen! Spent på hvordan det skal gå denne sesongen med så mange storspillerer vekke...
Vi streama den.. Skikkelig dårlig kamp :/ tror ikke det blir gull i år nei![]()
Høres toppers ut! Har lyst til det vi og en dag, men jeg føler meg ukomfortabel med å være i basseng nå i ammeperioden egentlig. Plutselig renner det melk liksomHer vurderer vi en tur til svømmehallen alle tre, før pappaen skal se kamp på tv![]()
Den modusen var borte i går! To ganger prøvde jeg meg på en trilletur, men da ble det 3. verdenskrig nedi vogna![]()
Men i dag gikk det bra![]()
Det var veldig koselig, jaKos med svømming![]()
Spiller Molde i dag? Ble rbk-tap mot Odd i går![]()
![]()
Så braStoresøster synes det er veldig kjekt, så da er det iallefall en koselig syssel![]()
Ah sånn :OHøres toppers ut! Har lyst til det vi og en dag, men jeg føler meg ukomfortabel med å være i basseng nå i ammeperioden egentlig. Plutselig renner det melk liksom![]()
Hehe, ja kanskje det..Ah sånn :O
Har heldigvis ikke det problemet, så har ikke tenkt over det engang - men går jo an å velge et tidspunkt med få folk der, for å teste?![]()
Har dere vært på babysvømming da?Hehe, ja kanskje det..![]()
Så brahar både fantastiske og litt tragikomiske minner fra skøyter egentlig
![]()
Greit å få byttet litt på, jaHehe, sto masse på skøyter når jeg var lita.. Knall og fall og "elegante" piruetter...![]()
Nå er det lenge siden, og har ikke prøvd enda.. Neste gang skal jeg gå og pappan få være med ho lille tenker jeg![]()
Greit å få byttet litt på, ja![]()
Mannen gleder seg sånn til å lære lille å stå på ski - at jeg er håpløs er en helt annen sak![]()