Starter du med grøt nå? Spennende!Så bra! Har skrevet opp grøt på handlelistenHvilken type har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Starter du med grøt nå? Spennende!Så bra! Har skrevet opp grøt på handlelistenHvilken type har dere?
God morgenØnsker dere alle en god morgen - her er det matpause![]()
Vi er nå passert 1/3av mars, så tenkte det var på tide med en statusoppdatering :
(ser de som er på listen er godt i rute for 600 og da bør 800 også være overkommelig![]()
Så bra! Har skrevet opp grøt på handlelistenHvilken type har dere?
Ble en mcdouble meny, enkleste å spise med en baby i bæreseleÅh! Det er det utrolig lenge siden jeg har spist, nam nam nam! hva bestilte du?![]()
Gikk det i orden med passet?
Så flink bebisGod morgen!
Ny fin natt, med soving i ett strekk fra 20-03.30 , mat og litt prating og sovet til 08.30 :O er nesten for godt å være sant! Og melkespreng for første gang på evigheter![]()
I dag skal vi rydde og vaske litt til helga tenker jeg...
Planer for dagen dere andre?![]()
Har begynt med grøtStakkars litahar du startet med annen mat? Vurderer å begynne med litt smaksprøver her, men har lyst til å prate med HS først
![]()
Deilig at hun sover litt lenger daGod morgen! Her sovna ikke snuppa før halv 12 i går. Mannen spiste nudler og smalt skjea i bordet så hun våkna klokka ni og da gadd hun ikke sovne igjen før halv 12Hun lå og sov på meg..
Så hun sover ennå heldigvis..
Noen planer for dagen?
Ja ikke sant. Det er helt ekstremt her. Storebror var lik og jeg håpet at vi slapp unna nå, men den gang eiMin gulper også veldig mye i det siste.. Gir tegn til sult, men likevel kommer det mye opp..
Enig. Skulle bare ønske det var en grei måte å ha oversikt over startede tråder ><Se der ja! Jeg satser på 600 og 10 tråder hehe.. Syns de premiene var finest![]()
Ja, han sov litt lenger - men jeg satt og trollet forumetGod morgenregner med han sovna igjen?
Ja det er alltid fuktig derUff ja håper det går bort fort. Ikke greit Hvis hun gulper så mye og det er fuktig der hele tiden!
Her er hun veldig rød noen ganger og det ligger på en måte noe hvitt og guggete i valken som lukter stygt :/
må vaske hver dag men noen ganger ser det ut som eksem men så ett par dager senere er det nesten helt fint igjen og så kommer det igjen senere. Rare greier.
Starter du med grøt nå? Spennende!![]()
Deilig at hun sover litt lenger daher sov han videre til 7-8 og da sto vi opp. Rakk å gjøre klart og hive i bilen det jeg trenger og sitter i bilen inn til byen
![]()
heh ja.. syns de kunne droppet de trådeneEnig. Skulle bare ønske det var en grei måte å ha oversikt over startede tråder ><
Ja det er alltid fuktig dergulper noe vanvittig.
Æsj ja det gjør det her oggammel gulp i valkene
hehe. Her ser det ut som eksem nå, men syns det ser bedre og tørrere ut i dag
har smurt på canesten tre ganger nå.
Så bra! Å nei ikke nevn tannlegenPappa var barnevakt for begge når jeg var til tannlegen i går, og jeg var SÅ spent med minstejenta. Hun har vært litt skeptisk, men det gikk visst helt supertjeg er sååå glad for at hun tålte å være med noen andre enn meg og pappaen
Og jeg hadde null hull, og ingen tegn til visdomstenner så jeg får de sannsynligvis ikkehurra! Hehe
Ja, det er ikke lett å vite hvor mye /lite som må lages. Lager jeg 220 (inkl pulver) så hender det at det er igjen, men skulle jeg mit formodning kun lage 180 så kan du banne på at det er den dagen han vil ha merJa ikke sant. Det er helt ekstremt her. Storebror var lik og jeg håpet at vi slapp unna nå, men den gang eiutrolig frustrerende! Nå spiser hun mindre enn tidligere, og det går ofte bra, men av og til blir hun dødsfornærma når det er tomt
![]()
Så flink bebis![]()
Vi skal på hytta, så det blir pakking og handling her. Sambo har fri, godt å være to når man ordner til![]()