Skravletråd

Åh! Det er det utrolig lenge siden jeg har spist, nam nam nam! hva bestilte du? :P
Gikk det i orden med passet?
Ble en mcdouble meny, enkleste å spise med en baby i bæresele :P

Passet skal jeg prøve å få i orden nå. Har det norske da, men hadde vært greit å ha begge på plass :)

God morgen!
Ny fin natt, med soving i ett strekk fra 20-03.30 , mat og litt prating og sovet til 08.30 :O er nesten for godt å være sant! Og melkespreng for første gang på evigheter :p

I dag skal vi rydde og vaske litt til helga tenker jeg...

Planer for dagen dere andre? :)
Så flink bebis :)

Vi skal på hytta, så det blir pakking og handling her. Sambo har fri, godt å være to når man ordner til :)

God morgen! Her sovna ikke snuppa før halv 12 i går. Mannen spiste nudler og smalt skjea i bordet så hun våkna klokka ni og da gadd hun ikke sovne igjen før halv 12 :P Hun lå og sov på meg..
Så hun sover ennå heldigvis..
Noen planer for dagen?
Deilig at hun sover litt lenger da :) her sov han videre til 7-8 og da sto vi opp. Rakk å gjøre klart og hive i bilen det jeg trenger og sitter i bilen inn til byen :P

Min gulper også veldig mye i det siste.. Gir tegn til sult, men likevel kommer det mye opp..
Ja ikke sant. Det er helt ekstremt her. Storebror var lik og jeg håpet at vi slapp unna nå, men den gang ei:( utrolig frustrerende! Nå spiser hun mindre enn tidligere, og det går ofte bra, men av og til blir hun dødsfornærma når det er tomt:p

Uff ja håper det går bort fort. Ikke greit Hvis hun gulper så mye og det er fuktig der hele tiden!
Her er hun veldig rød noen ganger og det ligger på en måte noe hvitt og guggete i valken som lukter stygt :/
må vaske hver dag men noen ganger ser det ut som eksem men så ett par dager senere er det nesten helt fint igjen og så kommer det igjen senere. Rare greier.
Ja det er alltid fuktig der:( gulper noe vanvittig.
Æsj ja det gjør det her og:P gammel gulp i valkene:o hehe. Her ser det ut som eksem nå, men syns det ser bedre og tørrere ut i dag:) har smurt på canesten tre ganger nå.

Pappa var barnevakt for begge når jeg var til tannlegen i går, og jeg var SÅ spent med minstejenta. Hun har vært litt skeptisk, men det gikk visst helt supert:D jeg er sååå glad for at hun tålte å være med noen andre enn meg og pappaen:)
Og jeg hadde null hull, og ingen tegn til visdomstenner så jeg får de sannsynligvis ikke:D hurra! Hehe

Ja det er alltid fuktig der:( gulper noe vanvittig.
Æsj ja det gjør det her og:p gammel gulp i valkene:eek: hehe. Her ser det ut som eksem nå, men syns det ser bedre og tørrere ut i dag:) har smurt på canesten tre ganger nå.

Det er bra, håper det forsvinner :) men blir vel gjerne sånn når de gulper og det kommer lite luft til! her er det i alle fall laaaangt inne i bollehaka hehehe. der får det bare luft når hun ligger på magen :P

Pappa var barnevakt for begge når jeg var til tannlegen i går, og jeg var SÅ spent med minstejenta. Hun har vært litt skeptisk, men det gikk visst helt supert:D jeg er sååå glad for at hun tålte å være med noen andre enn meg og pappaen:)
Og jeg hadde null hull, og ingen tegn til visdomstenner så jeg får de sannsynligvis ikke:D hurra! Hehe
Så bra! Å nei ikke nevn tannlegen :P (men bra du hadde null hull :D)

Ja ikke sant. Det er helt ekstremt her. Storebror var lik og jeg håpet at vi slapp unna nå, men den gang ei:( utrolig frustrerende! Nå spiser hun mindre enn tidligere, og det går ofte bra, men av og til blir hun dødsfornærma når det er tomt:p
Ja, det er ikke lett å vite hvor mye /lite som må lages. Lager jeg 220 (inkl pulver) så hender det at det er igjen, men skulle jeg mit formodning kun lage 180 så kan du banne på at det er den dagen han vil ha mer :P

Så flink bebis :)

Vi skal på hytta, så det blir pakking og handling her. Sambo har fri, godt å være to når man ordner til :)

Ja, vi kan absolutt ikke klage! :)

Så deilig! Kjekt å gjøre det sammen da! :) langt å reise til hytta?

Drømmer om hytte men det får bli når vi blir voksne tror jeg :p

Back
Topp