Skravletråd

Vurderer ut jeg og. Han vil ikke sove og er veldig irritabel stakkars :p
Hun her ville heller ikke sove.. eller hun ville sove på puppen, men har så vondt i kneet så orket ikke sitte så låst.. Sovnet i vogna da jeg skrudde på vifta på kjøkkenet *vips*
Sovna han? :)

Høres kjekt ut (særlig når man er ferdig med ryddingen da)
Jeg er også veldig klar for helg :D Hvis den blir litt roligere enn sist helg :P
Får satse på det!

Ble litt rydding - fikk satt på noen maskiner med klær, hengt opp og lagt på plass. Tørket litt støv og lagt ting på plass.

I morgen skal jeg på ambassaden og få fornyet passet mitt. Håper det ikke blir mer krøll nå

Hun her ville heller ikke sove.. eller hun ville sove på puppen, men har så vondt i kneet så orket ikke sitte så låst.. Sovnet i vogna da jeg skrudde på vifta på kjøkkenet *vips*
Sovna han? :)
Nja, sov i ca 10min og hylte resten. Kom hjem, snoozet litt ved puppen, våknet igjen..

Er vel noe med alderen :P

Får satse på det!

Ble litt rydding - fikk satt på noen maskiner med klær, hengt opp og lagt på plass. Tørket litt støv og lagt ting på plass.

I morgen skal jeg på ambassaden og få fornyet passet mitt. Håper det ikke blir mer krøll nå

Bra det da! Jeg har maskin nr 3 på og mange på vent.. Ihh

Håper det går knirkefritt :)

Nja, sov i ca 10min og hylte resten. Kom hjem, snoozet litt ved puppen, våknet igjen..

Er vel noe med alderen :p
Hehe ja kanskje :)
Ble litt usikker da hun ikke ville sove i vogna.. Trengte hun nærhet nå kanskje?! Men så skrudde jeg på vifta og hun sovnet på ett sekund. Litt merkelig.. Skulle kommet med bruksanvisning noen ganger.

Huff da :/ håper dere slipper å vente hos legen - de gjør kanskje et lite unntak siden hun er så liten ?

Min har også en tendens til å sove lite på dagtid og likevel ville stå opp kl 6/7..sliten :P
Venta ikke fult en time så det var overkommelig:) tror det hjalp at hun var så liten ja.
Ja ikke sant. Søvn avler søvn. Så i dag har han sovet i bhg så får vi se hvordan det går:)

Middag i dag? Her blir det kjøttkaker :) Sulten!!

Uffda :( sikkert lurt å få en lege til å se på det :) min lille har to striper/valker på halsen som blir røde :( har ikke hatt på noe, bare vasker og tørker godt.
Ha greit å sjekke. Ringte hs først, men de mente jeg skulle ta en legetur:) hun her og har ofte fått striper i valkene der, men nå er det prikkete og mer utslett som går på hals, bryst og hake. Skulle prøve med canesten for å se om det kunne være sopp. Han ble helt i sjokk av all gulpingen hennes da:P

Back
Topp