Skravletråd

Åååå stakar :( Hvordan gikk det?

Uff håper på roligere netter på storebror også! Blir sliten da ja :(
Det gikk greit men han visste liksom ikke helt. Irritert hud fordi jeg tørket kanskje, men prikkene var jo ikke helt likt det da. Så skulle prøve canesten noen dager å se om det ble borte.
Uff ja, det er jo han som vekker både meg og lillesøster, ikke lillesøster. Hun sover til han våkner på morgenen å hyler:-/ men han sov en time i bhg i dag, så får vi se hvordan det går:)

Ha greit å sjekke. Ringte hs først, men de mente jeg skulle ta en legetur:) hun her og har ofte fått striper i valkene der, men nå er det prikkete og mer utslett som går på hals, bryst og hake. Skulle prøve med canesten for å se om det kunne være sopp. Han ble helt i sjokk av all gulpingen hennes da:P
Kanskje det er sopp hun har ja :) hehe, gulper hun så mye?

Sambo og lille er ute på trilletur :) jeg skulle ha ryddet og vasket etter middag, hengt opp klær, satt på ny maskin, skifta sengetøy og div andre ting.. Meeen sofaen var jaggu god! :P

Ja helt vanvittig:o nå har jeg gått ned på melkemengden igjen fordi det ble helt sykt. Hun har godtatt det faktisk så det er bra. Men gulper veldig enda:(
Stakkars lita :( har du startet med annen mat? Vurderer å begynne med litt smaksprøver her, men har lyst til å prate med HS først :)

Ja helt vanvittig:o nå har jeg gått ned på melkemengden igjen fordi det ble helt sykt. Hun har godtatt det faktisk så det er bra. Men gulper veldig enda:(
Min gulper også veldig mye i det siste.. Gir tegn til sult, men likevel kommer det mye opp..

Det gikk greit men han visste liksom ikke helt. Irritert hud fordi jeg tørket kanskje, men prikkene var jo ikke helt likt det da. Så skulle prøve canesten noen dager å se om det ble borte.
Uff ja, det er jo han som vekker både meg og lillesøster, ikke lillesøster. Hun sover til han våkner på morgenen å hyler:-/ men han sov en time i bhg i dag, så får vi se hvordan det går:)

Uff ja håper det går bort fort. Ikke greit Hvis hun gulper så mye og det er fuktig der hele tiden!
Her er hun veldig rød noen ganger og det ligger på en måte noe hvitt og guggete i valken som lukter stygt :/
må vaske hver dag men noen ganger ser det ut som eksem men så ett par dager senere er det nesten helt fint igjen og så kommer det igjen senere. Rare greier.

Sambo og lille er ute på trilletur :) jeg skulle ha ryddet og vasket etter middag, hengt opp klær, satt på ny maskin, skifta sengetøy og div andre ting.. Meeen sofaen var jaggu god! :P
Hehe :) skjønner deg godt

Vi er nå passert 1/3av mars, så tenkte det var på tide med en statusoppdatering :
(ser de som er på listen er godt i rute for 600 og da bør 800 også være overkommelig ;)

Vedlegg

• 1457669573545.jpg
    1457669573545.jpg
    58,7 KB · Visninger: 5
  • 1457669600085.jpg
    1457669600085.jpg
    60,5 KB · Visninger: 5
  • 1457669608124.jpg
    1457669608124.jpg
    61,1 KB · Visninger: 4
  • 1457669615926.jpg
    1457669615926.jpg
    62,1 KB · Visninger: 4
  • 1457669622735.jpg
    1457669622735.jpg
    57,2 KB · Visninger: 4
Ønsker dere alle en god morgen - her er det matpause :p
God morgen! Her sovna ikke snuppa før halv 12 i går. Mannen spiste nudler og smalt skjea i bordet så hun våkna klokka ni og da gadd hun ikke sovne igjen før halv 12 :P Hun lå og sov på meg..
Så hun sover ennå heldigvis..
Noen planer for dagen?

Vi er nå passert 1/3av mars, så tenkte det var på tide med en statusoppdatering :
(ser de som er på listen er godt i rute for 600 og da bør 800 også være overkommelig ;)

Se der ja! Jeg satser på 600 og 10 tråder hehe.. Syns de premiene var finest :P

God morgen!
Ny fin natt, med soving i ett strekk fra 20-03.30 , mat og litt prating og sovet til 08.30 :O er nesten for godt å være sant! Og melkespreng for første gang på evigheter :p

I dag skal vi rydde og vaske litt til helga tenker jeg...

Planer for dagen dere andre? :)

God morgen!
Ny fin natt, med soving i ett strekk fra 20-03.30 , mat og litt prating og sovet til 08.30 :O er nesten for godt å være sant! Og melkespreng for første gang på evigheter :p

I dag skal vi rydde og vaske litt til helga tenker jeg...

Planer for dagen dere andre? :)

Så bra! Har skrevet opp grøt på handlelisten :P Hvilken type har dere?

Back
Topp