Her og, blæk. Men her skal det bli veldig vårlig neste ukeHer er det grått og trist :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og, blæk. Men her skal det bli veldig vårlig neste ukeHer er det grått og trist :/
Oi oi pga grøten tror du? Håper det varer![]()
her også...Uffdasikkert lurt å få en lege til å se på det
min lille har to striper/valker på halsen som blir røde
har ikke hatt på noe, bare vasker og tørker godt.
Ut å kjøpe grøt! hehe......Vet ikke.. Håper jo detmen, vil vel fort vise seg..
![]()
Så deilig! Ikke fint herHeia heia! For et kanonvær idag! Dkal visst fortsette over helga ogsåDet kan vi like
Vår i sikte!
HerligDeilig 5 km trilletur, vår i lufta og sovende baby i vogna![]()
Hun her ville heller ikke sove.. eller hun ville sove på puppen, men har så vondt i kneet så orket ikke sitte så låst.. Sovnet i vogna da jeg skrudde på vifta på kjøkkenet *vips*Vurderer ut jeg og. Han vil ikke sove og er veldig irritabel stakkars![]()
Får satse på det!Høres kjekt ut (særlig når man er ferdig med ryddingen da)
Jeg er også veldig klar for helgHvis den blir litt roligere enn sist helg
![]()
Ble nok temmelig liktHer og, blæk. Men her skal det bli veldig vårlig neste ukeHos dere og?
Nja, sov i ca 10min og hylte resten. Kom hjem, snoozet litt ved puppen, våknet igjen..Hun her ville heller ikke sove.. eller hun ville sove på puppen, men har så vondt i kneet så orket ikke sitte så låst.. Sovnet i vogna da jeg skrudde på vifta på kjøkkenet *vips*
Sovna han?![]()
Får satse på det!
Ble litt rydding - fikk satt på noen maskiner med klær, hengt opp og lagt på plass. Tørket litt støv og lagt ting på plass.
I morgen skal jeg på ambassaden og få fornyet passet mitt. Håper det ikke blir mer krøll nå
Ikke så kos hvis det er hylekonsert nei..Ble nok temmelig likt
Men ble fint her nå da, så var ute en tur. Han bare gråt, så ble en kort tur.
Hehe ja kanskjeNja, sov i ca 10min og hylte resten. Kom hjem, snoozet litt ved puppen, våknet igjen..
Er vel noe med alderen![]()
Venta ikke fult en time så det var overkommeligHuff da :/ håper dere slipper å vente hos legen - de gjør kanskje et lite unntak siden hun er så liten ?
Min har også en tendens til å sove lite på dagtid og likevel ville stå opp kl 6/7..sliten![]()
Vi skal i utgangspunktet ha wok, hvis ikke det blir pizza? :OMiddag i dag? Her blir det kjøttkakerSulten!!
Tror det er meldt ganske fint her til over helga i hvert fall.. oppi 10 grader! :OSå deilig! Ikke fint hermen meldt fint til neste uke
![]()
Jeg mistenker at du kan ha rettTipper det blir ett snøfall til, egentlig. Men tar gjerne feil, var høres veldig deilig ut nå![]()
Ellers skjer det litt etter at alle har byttet til sommerdekkJeg mistenker at du kan ha rettmars er en luremåned!
Ha greit å sjekke. Ringte hs først, men de mente jeg skulle ta en legeturUffdasikkert lurt å få en lege til å se på det
min lille har to striper/valker på halsen som blir røde
har ikke hatt på noe, bare vasker og tørker godt.