Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da, stakkars liten :/ masse god bedring til lille kroppenHei på dere.
Her har OJ. blitt sykVært våken store deler av natten...har feber
Heldigvis kunne svigermor/farmor komme opp her litt senere så jeg og snuppa kommer oss avgårde på kontroll![]()
Takk for detHuff da, stakkars liten :/ masse god bedring til lille kroppen
Kjempefin
Uff, så slitsomt for degUffdaHvordan gikk det?
Gikk og la meg halv 10 jeg.. Hun sovna med en gang men jeg sovna vel ikke før halv 11 for jeg syns det er vanskelig å sove når jeg må ligge på siden og hun har puppen i munnen.. Føler meg så låst fast! Da sov hun skikkelig uten pupp fra halv 11 til halv 1.. så ville hun helst ha puppen hele natten.. gaaad blir sprøhun sover, men må ha puppen i munnen?! Jeg er ikke en smokk
![]()
Takk. Ja,det blir litt merker jegKjempefin![]()
mye jobb det der
![]()
God bedring til lille gullet <3Hei på dere.
Heldigvis kunne svigermor/farmor komme opp her litt senere så jeg og snuppa kommer oss avgårde på kontroll![]()
Åhh nei skjønner denTakk!
Nei her fungerer jeg som smokk hele natten for tidenog mellomste står opp før fuglene fiser, i dag var det halv 5! Mannen som tok han og han må ligge en stund uansett, men får ikke sove jeg heller når jeg hører på "pappaaaa... pappaaaaa.. opp pappa.. opp.."
![]()
Så deilig med tur! Må kose dere![]()
Haha, har nok vert autovorrect der ja, skulle være eksem. Er allergisk mot noen ting som eg vet om da, men aner ikke hva det er for noe denne gangenAllergisk mot eksamen? Hehe eller var det eksem kanskjeHåper dere finner ut av det
Mammaen min måtte alltid ha med epi penn, var veldig allergisk mot veps...
Skumle greierDu vet ikke hva du er allergisk mot?
Oj, 3hunder i tillegg til baby er imponerende! Savner å ha hund, men mannen er så allergisk..Åhh nei skjønner denvar veldig deilig på tur ja
litt tøft å ta 3 hunder og baby alene på tur da, men min hund og en av de andre er godt oppdratt så de trenger ikke bånd
![]()
Har nok noe for seg til slutta jaHehe ja..fin unnskylding det
Håpe man blir klokere av all testing da![]()
Hei på dere.
Vet ikke?? Har aldri vært det førUff, så slitsomt for degmini her har heldigvis hatt et par netter der han har sovet fram til rundt 3 før han har våkner. Er det for tidlig å "avvenne" henne med puppesmokk (
)? Må du bare vente det ut?
Å nei å nei.. hehehe.. neida.. vet du liker det
Åhh nei skjønner denvar veldig deilig på tur ja
litt tøft å ta 3 hunder og baby alene på tur da, men min hund og en av de andre er godt oppdratt så de trenger ikke bånd
![]()
Hmmm rare greierHaha, har nok vert autovorrect der ja, skulle være eksem. Er allergisk mot noen ting som eg vet om da, men aner ikke hva det er for noe denne gangen![]()
Hehe, multitaskerOj, 3hunder i tillegg til baby er imponerende! Savner å ha hund, men mannen er så allergisk..
Hvilken type hund har du?
Huff da, god bedring til store brorHei på dere.
Så fint det var!