Skravletråd

Åhh håper ikke gubben må jobbe så lenge i dag, kjenner at migrenen sniker seg inn nå x.x

Gikk supert på 3mnd. kontrollen med snuppa. Hun er dog ikke 3mnd før om 6 dager;)
Skrek godt av vaksinene ja, men fort over og blid igjen:)

Stakkars O.J. så blass i øynene og slapp. Koser seg veldig med farmoren da. Hun hadde med nytt tog til briobanen , stor begeistring!!!
Ellers var jeg innom butikken for eventyrkjeks, vannmelon, is og eplejuice. Må ha ekstra kos når man er syk<3

Gikk supert på 3mnd. kontrollen med snuppa. Hun er dog ikke 3mnd før om 6 dager;)
Skrek godt av vaksinene ja, men fort over og blid igjen:)

Stakkars O.J. så blass i øynene og slapp. Koser seg veldig med farmoren da. Hun hadde med nytt tog til briobanen , stor begeistring!!!
Ellers var jeg innom butikken for eventyrkjeks, vannmelon, is og eplejuice. Må ha ekstra kos når man er syk<3

Så bra, hvor stor var hun? :)

Åååå.. Håper han kan ha det litt kjekt selv om han er syk :) Ikke noe karneval da? :(

Så bra, hvor stor var hun? :)

Åååå.. Håper han kan ha det litt kjekt selv om han er syk :) Ikke noe karneval da? :(

Hun var 5870g og 60cm:D

Ja, han koser seg heldigvis. Bare ikke like fart i, mer kosete og sover mer. Har 38,5 i temp.
Karnevalet er heldigvis ikke før på tirs.

Hehe, multitasker :D
Eg har en Alaskan husky, er så glad i hunder, håper sånn på at mini ikke blir allergisk, mangen i familien som er det :(
Fikk høre av legen at ved å ha dem i nærheten av dyr tidlig, så var sjansen for allergi mindre - vi får krysse fingrene for at det stemmer :)

Fikk høre av legen at ved å ha dem i nærheten av dyr tidlig, så var sjansen for allergi mindre - vi får krysse fingrene for at det stemmer :)
Ja, har hørt det også, håper det er sant i såfall

Back
Topp