Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se så koselig det er daÅ nei å nei.. hehehe.. neida.. vet du liker det![]()
Ja, liker sånn her vintervær jegSå fint det var!
HihiHehe hvis jeg får være inne![]()
Gikk supert på 3mnd. kontrollen med snuppa. Hun er dog ikke 3mnd før om 6 dager
Skrek godt av vaksinene ja, men fort over og blid igjen
Stakkars O.J. så blass i øynene og slapp. Koser seg veldig med farmoren da. Hun hadde med nytt tog til briobanen , stor begeistring!!!
Ellers var jeg innom butikken for eventyrkjeks, vannmelon, is og eplejuice. Må ha ekstra kos når man er syk<3
Så bra, hvor stor var hun?
Åååå.. Håper han kan ha det litt kjekt selv om han er sykIkke noe karneval da?
![]()
Enig!Ja, liker sånn her vintervær jegvår kan vi ta etter påske
![]()
Fikk høre av legen at ved å ha dem i nærheten av dyr tidlig, så var sjansen for allergi mindre - vi får krysse fingrene for at det stemmerHehe, multitasker![]()
Eg har en Alaskan husky, er så glad i hunder, håper sånn på at mini ikke blir allergisk, mangen i familien som er det![]()
hahaMåtte le litt av denne :
Mini trives også i fjelluftBra du koser deg![]()
Svigerfar lager karbonader av hjort, ovnsbakte poteter og peppersausmiddag?![]()
Ja, har hørt det også, håper det er sant i såfallFikk høre av legen at ved å ha dem i nærheten av dyr tidlig, så var sjansen for allergi mindre - vi får krysse fingrene for at det stemmer![]()
Mini trives også i fjellufthar sovet to lange dupper ute i vogna. Sover mer her enn han gjør hjemme
![]()
Har dere spist? Ellers kan det være jeg kommer på besøkSvigerfar lager karbonader av hjort, ovnsbakte poteter og peppersaus![]()