Skravletråd

Hei på dere.
Her har OJ. blitt syk:( Vært våken store deler av natten...har feber:(

Heldigvis kunne svigermor/farmor komme opp her litt senere så jeg og snuppa kommer oss avgårde på kontroll:)

Hei på dere.

Heldigvis kunne svigermor/farmor komme opp her litt senere så jeg og snuppa kommer oss avgårde på kontroll:)
Huff da, stakkars liten :/ masse god bedring til lille kroppen

Uffda :( Hvordan gikk det?
Gikk og la meg halv 10 jeg.. Hun sovna med en gang men jeg sovna vel ikke før halv 11 for jeg syns det er vanskelig å sove når jeg må ligge på siden og hun har puppen i munnen.. Føler meg så låst fast! Da sov hun skikkelig uten pupp fra halv 11 til halv 1.. så ville hun helst ha puppen hele natten.. gaaad blir sprø :P hun sover, men må ha puppen i munnen?! Jeg er ikke en smokk :o
Uff, så slitsomt for deg :( mini her har heldigvis hatt et par netter der han har sovet fram til rundt 3 før han har våkner. Er det for tidlig å "avvenne" henne med puppesmokk ( :P )? Må du bare vente det ut?

Takk!
Nei her fungerer jeg som smokk hele natten for tiden :P og mellomste står opp før fuglene fiser, i dag var det halv 5! Mannen som tok han og han må ligge en stund uansett, men får ikke sove jeg heller når jeg hører på "pappaaaa... pappaaaaa.. opp pappa.. opp.." :P

Så deilig med tur! Må kose dere :)
Åhh nei skjønner den :( var veldig deilig på tur ja :) litt tøft å ta 3 hunder og baby alene på tur da, men min hund og en av de andre er godt oppdratt så de trenger ikke bånd :)

Allergisk mot eksamen? Hehe eller var det eksem kanskje :P Håper dere finner ut av det :) Mammaen min måtte alltid ha med epi penn, var veldig allergisk mot veps...
Skumle greier :) Du vet ikke hva du er allergisk mot?
Haha, har nok vert autovorrect der ja, skulle være eksem. Er allergisk mot noen ting som eg vet om da, men aner ikke hva det er for noe denne gangen :(

Åhh nei skjønner den :( var veldig deilig på tur ja :) litt tøft å ta 3 hunder og baby alene på tur da, men min hund og en av de andre er godt oppdratt så de trenger ikke bånd :)
Oj, 3hunder i tillegg til baby er imponerende! Savner å ha hund, men mannen er så allergisk..
Hvilken type hund har du?

Hei på dere.

Å uff god bedring!

Uff, så slitsomt for deg :( mini her har heldigvis hatt et par netter der han har sovet fram til rundt 3 før han har våkner. Er det for tidlig å "avvenne" henne med puppesmokk ( :p )? Må du bare vente det ut?
Vet ikke?? Har aldri vært det før :P
Så deilig han sover da :D :D

Oisann ja da har du hendene fulle :P selv om noen kan gå uten bånd da.. :)

Oj, 3hunder i tillegg til baby er imponerende! Savner å ha hund, men mannen er så allergisk..
Hvilken type hund har du?
Hehe, multitasker :D
Eg har en Alaskan husky, er så glad i hunder, håper sånn på at mini ikke blir allergisk, mangen i familien som er det :(

Hei på dere.

Huff da, god bedring til store bror :)
Bra med snill svigermor :)

Back
Topp