Skravletråd

Hei alle sammen, har dere hatt en fin dag i dag? :D

Ja, selve stekingen er ofte litt lang og kjip. Men er jo så godt!!

Trøtt her og - akkurat klart å få lillemann til å sovne. Se om jeg klarer å snike meg unna :O

Ja sant, hjelper med to stekepanner :)

Håper det går :) kunne lagt meg nå egentlig kjenner jeg. Zzzz

Halloen:)
Jada, vært en rolig formiddag på meg og snuppa. Vaskehjelpen har vært her:) I ettermiddag har hele gjengen vært på toysrus og europris:) Dere da:)?
Godt å få vasket litt kan eg tenke meg :) kan tro dere har hatt det gøy på butikktur :P
Fin dag her, eg brukte mesteparten av den på Haukeland på allergi-avdeling. Ellers har eg og snuppa besøkt min mor og er nå komt hjem og på planen er det kos! :P

Godt å få vasket litt kan eg tenke meg :) kan tro dere har hatt det gøy på butikktur :p
Fin dag her, eg brukte mesteparten av den på Haukeland på allergi-avdeling. Ellers har eg og snuppa besøkt min mor og er nå komt hjem og på planen er det kos! :p

Ja rent og pent her nå:D
hehe ja...går unna med hele gjengen ute:P

Funnet ut noe mer da:)?

Idol og snop her:rolleyes:

Ja rent og pent her nå:D
hehe ja...går unna med hele gjengen ute:P

Funnet ut noe mer da:)?

Idol og snop her:rolleyes:
Lille lørdag vel, så da er det lov :P
Ikke funnet noe mer ut ennå, forskjellige tester på gang, skal vist tilbake neste måned og om 4mnd. Men har nå fått EPI penn nå ihvertfall i tilfellet anfall

hehe ja det kan du si:p
50%på viking til guttungen var gull!!
også blitt 5pr bukser i dag fra kappahl,gratis frakt og 25% på alle barnebukser;)

Dere kan jo ta turen dit ja. Vi har vært hele gjengen utenom babysvømmingen også:D

Mor skulle ta seg et bad etter middag ute, og koble litt av fra baby og mann. Og hva gjorde hun? Det samme som deg - Bestilte x ant bukser på KappAhl :D

:sorry:Skulle ut på 4 mnd gruppe idag. Men tror seriøst ikke at jeg greier det! Vesla var urolig i hele natt og sur på dagen i går. Og eldste vekket meg tjue ganger fra kl 0130.
Holder på å svime av, vet ikke om jeg får levert i barnehagen engang. Øynene går bare på kryss. Sååå skuffa. Hvorfor måtte de holde på sånn den ene dagen i mnd jeg har en avtale.

Gikk det bra?[/QUOTE]
Han sovnet til slutt i senga var, etter sang, kos, pupp og en stor flaske mme. Var vel rundt halv tolv og da sov vi til 4 og videre til nå :D

Hadde litt malt i flasken, hjalp en del for promping :)

:sorry:Skulle ut på 4 mnd gruppe idag. Men tror seriøst ikke at jeg greier det! Vesla var urolig i hele natt og sur på dagen i går. Og eldste vekket meg tjue ganger fra kl 0130.
Holder på å svime av, vet ikke om jeg får levert i barnehagen engang. Øynene går bare på kryss. Sååå skuffa. Hvorfor måtte de holde på sånn den ene dagen i mnd jeg har en avtale.
Åå Nei, så typisk..
Får hive deg med på neste gruppe da.

Her har det ikke blir sagt noe om det :/

Åå Nei, så typisk..
Får hive deg med på neste gruppe da.

Her har det ikke blir sagt noe om det :/
Vet ikke om det er flere. Ja, var dumt! Og samboeren min kommer ikke hjem før sent :( så nå gjøre alt alene idag.

Fristende å legge seg ja . Men lillegutt sliter med luft /hard mage og får ikke sove :/
Uffda :( Hvordan gikk det?
Gikk og la meg halv 10 jeg.. Hun sovna med en gang men jeg sovna vel ikke før halv 11 for jeg syns det er vanskelig å sove når jeg må ligge på siden og hun har puppen i munnen.. Føler meg så låst fast! Da sov hun skikkelig uten pupp fra halv 11 til halv 1.. så ville hun helst ha puppen hele natten.. gaaad blir sprø :P hun sover, men må ha puppen i munnen?! Jeg er ikke en smokk :o

Back
Topp