Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hihi. Liker det godt selvSå kult! Skjønner ham godt, jeg. Altfor lenge siden sist jeg kledde meg ut!
Ja, selve stekingen er ofte litt lang og kjip. Men er jo så godt!!
Trøtt her og - akkurat klart å få lillemann til å sovne. Se om jeg klarer å snike meg unna :O
Mhmfant dere?[/QUOTE
De hadde ikke på nærmeste toysrus for oss, men en lenger unna..så fikk ringt der å lagt av apekostyme...hadde kun 104 der vi var![]()
Svarte, skjedde noe rart med quote:OMhmfant dere?
Det var det ogsåHørtes veldig godt ut!
HalloenHei alle sammen, har dere hatt en fin dag i dag?![]()
Godt å få vasket litt kan eg tenke megHalloen
Jada, vært en rolig formiddag på meg og snuppa. Vaskehjelpen har vært herI ettermiddag har hele gjengen vært på toysrus og europris
Dere da
?
Godt å få vasket litt kan eg tenke megkan tro dere har hatt det gøy på butikktur
Fin dag her, eg brukte mesteparten av den på Haukeland på allergi-avdeling. Ellers har eg og snuppa besøkt min mor og er nå komt hjem og på planen er det kos!![]()
Lille lørdag vel, så da er det lovJa rent og pent her nå
hehe ja...går unna med hele gjengen ute
Funnet ut noe mer da?
Idol og snop her![]()
hehe blir ofte litt vel mye shopping![]()
Dere kan jo dra å bade en annen dag da![]()
hehe ja det kan du si
50%på viking til guttungen var gull!!
også blitt 5pr bukser i dag fra kappahl,gratis frakt og 25% på alle barnebukser
Dere kan jo ta turen dit ja. Vi har vært hele gjengen utenom babysvømmingen også![]()
Fristende å legge seg ja . Men lillegutt sliter med luft /hard mage og får ikke sove :/Ja sant, hjelper med to stekepanner![]()
Håper det gårkunne lagt meg nå egentlig kjenner jeg. Zzzz
Gikk det bra?Fristende å legge seg ja . Men lillegutt sliter med luft /hard mage og får ikke sove :/
Skulle ut på 4 mnd gruppe idag. Men tror seriøst ikke at jeg greier det! Vesla var urolig i hele natt og sur på dagen i går. Og eldste vekket meg tjue ganger fra kl 0130. Åå Nei, så typisk..Skulle ut på 4 mnd gruppe idag. Men tror seriøst ikke at jeg greier det! Vesla var urolig i hele natt og sur på dagen i går. Og eldste vekket meg tjue ganger fra kl 0130.
Holder på å svime av, vet ikke om jeg får levert i barnehagen engang. Øynene går bare på kryss. Sååå skuffa. Hvorfor måtte de holde på sånn den ene dagen i mnd jeg har en avtale.
Vet ikke om det er flere. Ja, var dumt! Og samboeren min kommer ikke hjem før sentÅå Nei, så typisk..
Får hive deg med på neste gruppe da.
Her har det ikke blir sagt noe om det :/
UffdaFristende å legge seg ja . Men lillegutt sliter med luft /hard mage og får ikke sove :/