Skravletråd

:sorry:Skulle ut på 4 mnd gruppe idag. Men tror seriøst ikke at jeg greier det! Vesla var urolig i hele natt og sur på dagen i går. Og eldste vekket meg tjue ganger fra kl 0130.
Holder på å svime av, vet ikke om jeg får levert i barnehagen engang. Øynene går bare på kryss. Sååå skuffa. Hvorfor måtte de holde på sånn den ene dagen i mnd jeg har en avtale.

Å nei det var dumt :( :(

Hei alle sammen, har dere hatt en fin dag i dag? :D

Hei! Ja i går var fin, men er ganske trøtt for vi sover så dårlig. og mannen var syk i går kveld og storebror er hjemme i dag med vondt i magen. men det er sol så da går alt ting så mye bedre :D
Hvordan er det med dere? Hva skal dere i dag?

Lille lørdag vel, så da er det lov :p
Ikke funnet noe mer ut ennå, forskjellige tester på gang, skal vist tilbake neste måned og om 4mnd. Men har nå fått EPI penn nå ihvertfall i tilfellet anfall
Uff hva skjer?

Uffda :( Hvordan gikk det?
Gikk og la meg halv 10 jeg.. Hun sovna med en gang men jeg sovna vel ikke før halv 11 for jeg syns det er vanskelig å sove når jeg må ligge på siden og hun har puppen i munnen.. Føler meg så låst fast! Da sov hun skikkelig uten pupp fra halv 11 til halv 1.. så ville hun helst ha puppen hele natten.. gaaad blir sprø :P hun sover, men må ha puppen i munnen?! Jeg er ikke en smokk :o
Gikk greit - sovnet ikke før midnatt, men da sov han i 4timer og det var deilig. Så igjen til 7 og så til nå. Nå prater han og katta begynner å bli desperat

Jeg er ikke en smokk :o
Er du sikker? :P

Vi tenker vel alle det - og likevel... Han her pleier å gjøre sånt etter vi har spist middag. Ligger bare og koser, tar ikke vanlig Smokk og blir helt vrang hvis jeg ikke "gir etter" :P

Huff, så tungt. Håper de er litt rolige utover dagen så du får slappet litt av du og!
Fikk levert i bhg.. tror det hadde vært tyngre å ha henne hjemme idag. Lille skrek fra start til slutt da. Mor utenfor synsfeltet vet du, det er ikke bra. Hun sov 25 min hjemme nå. Jeg fikk sovet 5 min. Må til byen og kjøpe resten til dåpen og på møte på helsestasjonen. Tror faktisk det er verre å være hjemme og balle seg inn i noe slitenhet og nedstemthet. Tenker jeg kjøper 2 stk Burn som jeg får drikke. Og sjokolade eller noe :)

Er du sikker? :p

Vi tenker vel alle det - og likevel... Han her pleier å gjøre sånt etter vi har spist middag. Ligger bare og koser, tar ikke vanlig Smokk og blir helt vrang hvis jeg ikke "gir etter" :p

Hehe ... nei hun her tar heller ikke vanlig smokk. Jaja bra de koser seg :P men kommer til å bli bra trøtt fremover hvis hun skal ha puppen i munnen hele natten :P

Fikk levert i bhg.. tror det hadde vært tyngre å ha henne hjemme idag. Lille skrek fra start til slutt da. Mor utenfor synsfeltet vet du, det er ikke bra. Hun sov 25 min hjemme nå. Jeg fikk sovet 5 min. Må til byen og kjøpe resten til dåpen og på møte på helsestasjonen. Tror faktisk det er verre å være hjemme og balle seg inn i noe slitenhet og nedstemthet. Tenker jeg kjøper 2 stk Burn som jeg får drikke. Og sjokolade eller noe :)
Høres veldig lurt ut! Bare ikke slit deg helt ut

For egen del er vinnende kombo nøtter, sjokolade og et eple til slutt (med tanke på at jeg ikke kan drikke brus eller lignende)

Hehe ... nei hun her tar heller ikke vanlig smokk. Jaja bra de koser seg :P men kommer til å bli bra trøtt fremover hvis hun skal ha puppen i munnen hele natten :P
Ja det skjønner jeg godt! De er noen små luringer :P

Har i det siste prøvd å legge min litt tidligere, men går ikke helt etter planen. Han ender stort sett opp med oss på sofaen (men kan ha med luftsmerter og gjøre og?)

Høres veldig lurt ut! Bare ikke slit deg helt ut

For egen del er vinnende kombo nøtter, sjokolade og et eple til slutt (med tanke på at jeg ikke kan drikke brus eller lignende)
Nei, det var det da. Jeg skal få en natts søvn natt til lørdag i hvertfall. Tar meg noen allergitabletter før leggetid så sover jeg godt :)

Er allergisk mot nøtter og eple dessverre. Kanskje en baguett, cola, Burn og en sjokolade hadde hjulpet. Kaloribombe hehe. Håper det møtet er kort.

Den følelsen da :p når man har lagt seg ned og sovner, så hører man en baby som snur seg og våkner og babler. "Neeei" ;)

Ja det skjønner jeg godt! De er noen små luringer :p

Har i det siste prøvd å legge min litt tidligere, men går ikke helt etter planen. Han ender stort sett opp med oss på sofaen (men kan ha med luftsmerter og gjøre og?)
Ja nå har hun begynt å stå opp litt tidligere, så jeg tenker da kan hun snart legge seg før også? Men hvis jeg må være med er det litt håpløst da hehe :D

Hei! Ja i går var fin, men er ganske trøtt for vi sover så dårlig. og mannen var syk i går kveld og storebror er hjemme i dag med vondt i magen. men det er sol så da går alt ting så mye bedre :D
Hvordan er det med dere? Hva skal dere i dag?
Huff da, kjedelig med syke, god bedring til mann og store bror :) er ikke alltid like lett å få sovet godt med liten i hus? (Ihvertfall derfor vi ser ut som zombier til tider :P)
I dag ja.. Det var jo den solen her også så eg tenkte å slenge vesla i bæresjal og ta hunden(e) på fjelltur :) så må vel eg gjøre litt husarbeid også. Ellers er det ikke så stor plan :P

Uff hva skjer?
Eg fikk plutselig "hyper" allergi og eksem en dag i januar. Hovnet opp og måtte på legevakten for å få adrenalin sprøyte. Så har det Skjedd 2x til, så da var eg på Haukeland i går hos spesialist/ allergi avdelingen, legen der mente det kunne være at det har noe med eksamen å gjøre også i og med at den kom nøyaktig samtidig. Så eg tar da noen prøver og litt sånn, føler ikke vi kommer noe veg da. Bortsett fra den EPI pennen, var greit å få den endelig :P

Huff da, kjedelig med syke, god bedring til mann og store bror :) er ikke alltid like lett å få sovet godt med liten i hus? (Ihvertfall derfor vi ser ut som zombier til tider :p)
I dag ja.. Det var jo den solen her også så eg tenkte å slenge vesla i bæresjal og ta hunden(e) på fjelltur :) så må vel eg gjøre litt husarbeid også. Ellers er det ikke så stor plan :p

Takk!
Nei her fungerer jeg som smokk hele natten for tiden :P og mellomste står opp før fuglene fiser, i dag var det halv 5! Mannen som tok han og han må ligge en stund uansett, men får ikke sove jeg heller når jeg hører på "pappaaaa... pappaaaaa.. opp pappa.. opp.." :P

Så deilig med tur! Må kose dere :)

Eg fikk plutselig "hyper" allergi og eksem en dag i januar. Hovnet opp og måtte på legevakten for å få adrenalin sprøyte. Så har det Skjedd 2x til, så da var eg på Haukeland i går hos spesialist/ allergi avdelingen, legen der mente det kunne være at det har noe med eksamen å gjøre også i og med at den kom nøyaktig samtidig. Så eg tar da noen prøver og litt sånn, føler ikke vi kommer noe veg da. Bortsett fra den EPI pennen, var greit å få den endelig :p

Allergisk mot eksamen? Hehe eller var det eksem kanskje :P Håper dere finner ut av det :) Mammaen min måtte alltid ha med epi penn, var veldig allergisk mot veps...
Skumle greier :) Du vet ikke hva du er allergisk mot?

Lille lørdag vel, så da er det lov :p
Ikke funnet noe mer ut ennå, forskjellige tester på gang, skal vist tilbake neste måned og om 4mnd. Men har nå fått EPI penn nå ihvertfall i tilfellet anfall
Hehe ja..fin unnskylding det:D
Håpe man blir klokere av all testing da:)

Back
Topp