Haha ja enig der
Kunne lett holdt på til 2år om ungen ønsket det jeg![]()
Ja det kunne vel gått men ikke over 2 tror jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja enig der
Kunne lett holdt på til 2år om ungen ønsket det jeg![]()
ja skjønte det altså...lettere detHihi nei altså jeg handlet på nett!![]()
Heheja skjønte det altså...lettere dether var vi ute en liten tur bare, fikk det jeg måtte,men ikke en ting mer
![]()
Aah. Nei denne er helt flytende. Tok det han ikke spytta ut oppi safta hans som han drakk opp, så det blir nok slik neste gangSmeltetablett med banansmak (Legger den på en spiseskje og tar litt vann på så den løser seg opp). Han sier den smaker godt. Ikke den du prøvde?
Jepp, han holder fortetMhm. veldig. mannen er eneste som er frisk?
Hehe lurt det daAah. Nei denne er helt flytende. Tok det han ikke spytta ut oppi safta hans som han drakk opp, så det blir nok slik neste ganghan har ikke trengt noe i dag, men gir nok i kveld når han skal legge seg
Han har sovet over en time på sofaen nå, så det hjelper nok![]()
Huff da...:/ hvordan syk? God bedringHeheJa her har vi bare vært ute for å hente syk storebror
![]()
Fortsatt red.matlyst , men føler meg grei nokJepp, han holder fortethehe. Håper vi alle er bedre i morgen, for da tror jeg han MÅTTE på jobb.
Du er helt bra?![]()
Huff da...:/ hvordan syk? God bedring![]()
Hehe uffda hva gjorde du da?Hehe lurt det daPrøvde å gi den til lillegutt sist han var syk, han hylte hysterisk og spyttet det ut
![]()
Så braFortsatt red.matlyst , men føler meg grei nok
oki ¨håper det
Ja okei. Han her hyyyyler daHihi det ble stikkpille![]()
Ja okei. Han her hyyyyler daså i dag har mamma kjøpt pannetermometer. Jeg likte virkelig ikke å ta ting i rompa hans når han reagerte sånn, så vi får prøve andre metoder. Selvom jeg stoler mest på vanlig.
Hvor er den fra? Er skeptisk selv. Hadde en billig en som ikke viste feber selvom eldste hadde feber da han var baby. Håper det funker. På legekontoret og slikt bruker de jo stort sett det i øret så det bør jo være nokNei det skjønner jeg!Håper pannetermometeret funker bra! Vi har ett til øre som jeg har gitt opp, jeg har alltid feber når jeg måler med det, selv om jeg føler meg helt fin og bare skal prøve! Får den ikke til å funke skikkelig..
Hvor er den fra? Er skeptisk selv. Hadde en billig en som ikke viste feber selvom eldste hadde feber da han var baby. Håper det funker. På legekontoret og slikt bruker de jo stort sett det i øret så det bør jo være nok![]()
Aah så rart. Gammel? Mamma kjøpte den på apoteket så da tenkte jeg at den bør funke. Du kunne sjekke temp på melka og visstnokJeg syns det er så merkelig, at den viser for lavt er en ting, men hvorfor sier den at jeg har feber?skjønner den ikke
Mannen kjøpte den på apoteket, kosta 500..
men men, håper deres funker bedre![]()
Håper det jaAah så rart. Gammel? Mamma kjøpte den på apoteket så da tenkte jeg at den bør funke. Du kunne sjekke temp på melka og visstnok
Håper den funker. Jeg kan jo teste på meg selv med både den og annet så ser jeg![]()
De er jo bare små enda, så det er ikke så rart at din vil være sammen med dereOj, det høres jo helt fantastisk ut! Så flink han er![]()
Her liker han ikke å ligge alene. Først blir det litt sutring og hvis ingen kommer da, går det over i hylskrik...
Så vi lar ham få legge seg med oss - prøver jo så klart å få han til å sovne før det, og noen ganger fungerer det, men veldig rykk og napp. De gangene legger vi ham i egen seng
Ellers sovner han gjerne i bæreselen, men helt umulig å få lagt han fra meg da...
Derimot, når vi legger oss alle sammen, er han enkel. Vi synger to sanger (en fransk og en norsk), så slunkner vi - eller.. Jeg slukner, Bre antar år han gjør det samme