Skravletråd

Takk vi har sovet ganske bra! 4 t sammenhengende første gangen så 2,5 og så hver time så det var godkjent, men fortsatt litt oftere enn før :P

Det skjønner jeg, tidlig oppe i dag og?

Hunden har vondt i tissen :o Klippet pelsen hans og da også på tissen... og da begynte han å slikke seg så det ble rødt og hovent og irritert.. Var nok vondt for han oppførte seg annerledes enn vanlig, når han skulle legge seg ned bare spratt han opp igjen og slikka seg.. og ble sittende å glo inn i veggen, reiste seg ikke når vi kom hjem (pleier bli helt bananas) osv :( Så han hadde tydelig vondt! Men heldigvis ser det ut til at det har snudd nå :)
Aaah stakkars hunden, høres ikke godt ut - men blir jo bedre.

Er egentlig lettere når de viser smerte. Husker bh'en klarte å få en rosetorne i øyet, sa ikke ifra :/ oppdaget det heldigvis ganske fort!

4timer høres deilig ut ja - min er i en rar fase, spiser mindre men oftere.. Men så lenge han spiser er jeg fornøyd

Så bra de er bedre. Uff stakar masse god bedring alle mann! Godt han kunne være hjemme da..
Ikke mye moro med sånn sykdom :( :(
Tusen takk:) ikke moro nei. Blir ikke helt klok på hva det er heller:-P først bare feber og verking, så spy en gang, så nesten bra og så dårlig igjen, så bra, så diaré og spy igjen, og nå kvalm. Ungene har kun feber. Merkelige greier:P

Tusen takk:) ikke moro nei. Blir ikke helt klok på hva det er heller:p først bare feber og verking, så spy en gang, så nesten bra og så dårlig igjen, så bra, så diaré og spy igjen, og nå kvalm. Ungene har kun feber. Merkelige greier:p

Hehe ja det var snodig :P Samme hva det er egentlig, bare dere blir fort bra :P
Jeg har vært å hentet storebror på skolen nå, de ringte og sa han var syk.. Herregud altså!! Skal det ingen ende ta :P Han klager over vondt i hodet og vondt i magen.. Har gitt han paracet.. :o

Aaah stakkars hunden, høres ikke godt ut - men blir jo bedre.

Er egentlig lettere når de viser smerte. Husker bh'en klarte å få en rosetorne i øyet, sa ikke ifra :/ oppdaget det heldigvis ganske fort!

4timer høres deilig ut ja - min er i en rar fase, spiser mindre men oftere.. Men så lenge han spiser er jeg fornøyd

Uff stakar!!
Ja har vært å hentet syk storebror på skolen nå og da kom han for å hilse da vi kom hjem :) Så han er nok litt bedre! Selv om han forsvant opp igjen etterpå da.. Det ligger en madrass oppe som han ligger på. Får følge med, blir han dårligere igjen må vi jo til dyrlegen :)

Salg er farlig :eek: Handlet for 900 hehe.. Ikke alt som var på salg da :P Men fant -50% på ull på lindex :D

Hehe ja det var snodig :P Samme hva det er egentlig, bare dere blir fort bra :P
Jeg har vært å hentet storebror på skolen nå, de ringte og sa han var syk.. Herregud altså!! Skal det ingen ende ta :P Han klager over vondt i hodet og vondt i magen.. Har gitt han paracet.. :o
Ja ikke sant. Godt ikke ungene spyr iallfall:)
Ånei, ååå så kjedelig! Høst og vinter er rette tiden visst.
Tar han tbl eller flytende? Han her fikk smake på flytende i går og spytta det rett ut igjen:( :P

Ja ikke sant. Godt ikke ungene spyr iallfall:)
Ånei, ååå så kjedelig! Høst og vinter er rette tiden visst.
Tar han tbl eller flytende? Han her fikk smake på flytende i går og spytta det rett ut igjen:( :p

Smeltetablett med banansmak (Legger den på en spiseskje og tar litt vann på så den løser seg opp). Han sier den smaker godt. Ikke den du prøvde?

Salg er farlig :eek: Handlet for 900 hehe.. Ikke alt som var på salg da :p Men fant -50% på ull på lindex :D
Ohh nice...jeg hadde planer om det...70% på mye på bare barn...men snuppa var ikke helt med på leken kan man si:P:eek:

Back
Topp