ja amma O.J. lenge ..så gjør det med snuppa også...om hun vil såklart![]()
Ja jeg og, hun skal få så lenge hun vil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja amma O.J. lenge ..så gjør det med snuppa også...om hun vil såklart![]()
hehe og det erJa jeg og, hun skal få så lenge hun vilEller altså innen for normale grenser hehe
![]()
Aaah stakkars hunden, høres ikke godt ut - men blir jo bedre.Takk vi har sovet ganske bra! 4 t sammenhengende første gangen så 2,5 og så hver time så det var godkjent, men fortsatt litt oftere enn før![]()
Det skjønner jeg, tidlig oppe i dag og?
Hunden har vondt i tissenKlippet pelsen hans og da også på tissen... og da begynte han å slikke seg så det ble rødt og hovent og irritert.. Var nok vondt for han oppførte seg annerledes enn vanlig, når han skulle legge seg ned bare spratt han opp igjen og slikka seg.. og ble sittende å glo inn i veggen, reiste seg ikke når vi kom hjem (pleier bli helt bananas) osv
Så han hadde tydelig vondt! Men heldigvis ser det ut til at det har snudd nå
![]()
Takker og bukkerDet er bra. Fortsatt god bedring![]()
Ja skikkelig drit ogHuff å neeei
det er bokstavelig talt noe drit!!
Håper dere kommer dere raskt
Tusen takkSå bra de er bedre. Uff stakar masse god bedring alle mann! Godt han kunne være hjemme da..
Ikke mye moro med sånn sykdom![]()
![]()
Tusen takkikke moro nei. Blir ikke helt klok på hva det er heller
først bare feber og verking, så spy en gang, så nesten bra og så dårlig igjen, så bra, så diaré og spy igjen, og nå kvalm. Ungene har kun feber. Merkelige greier
![]()
Aaah stakkars hunden, høres ikke godt ut - men blir jo bedre.
Er egentlig lettere når de viser smerte. Husker bh'en klarte å få en rosetorne i øyet, sa ikke ifra :/ oppdaget det heldigvis ganske fort!
4timer høres deilig ut ja - min er i en rar fase, spiser mindre men oftere.. Men så lenge han spiser er jeg fornøyd
Så søte de var
hehe og det er:=)?
Ja ikke sant. Godt ikke ungene spyr iallfallHehe ja det var snodigSamme hva det er egentlig, bare dere blir fort bra
![]()
Jeg har vært å hentet storebror på skolen nå, de ringte og sa han var syk.. Herregud altså!! Skal det ingen ende taHan klager over vondt i hodet og vondt i magen.. Har gitt han paracet..
![]()
Ja ikke sant. Godt ikke ungene spyr iallfall
Ånei, ååå så kjedelig! Høst og vinter er rette tiden visst.
Tar han tbl eller flytende? Han her fikk smake på flytende i går og spytta det rett ut igjen![]()
![]()
ja det er godt han er friskTakker og bukker
Er bare glad for at lillegutt ikke ser ut til å ha blitt smittet - han skal ta vaksiner på mandag, greit at han er i form da
Mhm. veldig. mannen er eneste som er frisk?Ja skikkelig drit oghehe. Æsj, det er så vanvittig kjedelig!!
Takk, det håper jeg virkelig!![]()
Haha ja enig derHehe jeg vet egentlig ikke helthar ikke tenkt så mye på det, men jeg syns i alle fall det er rart med de som ammer 5-åringer
![]()
Ohh nice...jeg hadde planer om det...70% på mye på bare barn...men snuppa var ikke helt med på leken kan man siSalg er farligHandlet for 900 hehe.. Ikke alt som var på salg da
Men fant -50% på ull på lindex
![]()
Hihi nei altså jeg handlet på nett!Ohh nice...jeg hadde planer om det...70% på mye på bare barn...men snuppa var ikke helt med på leken kan man si![]()