Skravletråd

Smeltetablett med banansmak (Legger den på en spiseskje og tar litt vann på så den løser seg opp). Han sier den smaker godt. Ikke den du prøvde?
Aah. Nei denne er helt flytende. Tok det han ikke spytta ut oppi safta hans som han drakk opp, så det blir nok slik neste gang:P han har ikke trengt noe i dag, men gir nok i kveld når han skal legge seg:)
Han har sovet over en time på sofaen nå, så det hjelper nok:)

Aah. Nei denne er helt flytende. Tok det han ikke spytta ut oppi safta hans som han drakk opp, så det blir nok slik neste gang:p han har ikke trengt noe i dag, men gir nok i kveld når han skal legge seg:)
Han har sovet over en time på sofaen nå, så det hjelper nok:)
Hehe lurt det da :) Prøvde å gi den til lillegutt sist han var syk, han hylte hysterisk og spyttet det ut :P

Ja okei. Han her hyyyyler da:( så i dag har mamma kjøpt pannetermometer. Jeg likte virkelig ikke å ta ting i rompa hans når han reagerte sånn, så vi får prøve andre metoder. Selvom jeg stoler mest på vanlig.

Nei det skjønner jeg! :) Håper pannetermometeret funker bra! Vi har ett til øre som jeg har gitt opp, jeg har alltid feber når jeg måler med det, selv om jeg føler meg helt fin og bare skal prøve! Får den ikke til å funke skikkelig..

Nei det skjønner jeg! :) Håper pannetermometeret funker bra! Vi har ett til øre som jeg har gitt opp, jeg har alltid feber når jeg måler med det, selv om jeg føler meg helt fin og bare skal prøve! Får den ikke til å funke skikkelig..
Hvor er den fra? Er skeptisk selv. Hadde en billig en som ikke viste feber selvom eldste hadde feber da han var baby. Håper det funker. På legekontoret og slikt bruker de jo stort sett det i øret så det bør jo være nok:)

Hvor er den fra? Er skeptisk selv. Hadde en billig en som ikke viste feber selvom eldste hadde feber da han var baby. Håper det funker. På legekontoret og slikt bruker de jo stort sett det i øret så det bør jo være nok:)

Jeg syns det er så merkelig, at den viser for lavt er en ting, men hvorfor sier den at jeg har feber? :P skjønner den ikke :P Mannen kjøpte den på apoteket, kosta 500..

men men, håper deres funker bedre :D

Jeg syns det er så merkelig, at den viser for lavt er en ting, men hvorfor sier den at jeg har feber? :P skjønner den ikke :P Mannen kjøpte den på apoteket, kosta 500..

men men, håper deres funker bedre :D
Aah så rart. Gammel? Mamma kjøpte den på apoteket så da tenkte jeg at den bør funke. Du kunne sjekke temp på melka og visstnok:P
Håper den funker. Jeg kan jo teste på meg selv med både den og annet så ser jeg:)

Aah så rart. Gammel? Mamma kjøpte den på apoteket så da tenkte jeg at den bør funke. Du kunne sjekke temp på melka og visstnok:p
Håper den funker. Jeg kan jo teste på meg selv med både den og annet så ser jeg:)
Håper det ja :D Bør jo funke :P Nja nå har den vel ligget et par år i en skuff hehe :)

Oj, det høres jo helt fantastisk ut! Så flink han er :)

Her liker han ikke å ligge alene. Først blir det litt sutring og hvis ingen kommer da, går det over i hylskrik...
Så vi lar ham få legge seg med oss - prøver jo så klart å få han til å sovne før det, og noen ganger fungerer det, men veldig rykk og napp. De gangene legger vi ham i egen seng :D

Ellers sovner han gjerne i bæreselen, men helt umulig å få lagt han fra meg da...

Derimot, når vi legger oss alle sammen, er han enkel. Vi synger to sanger (en fransk og en norsk), så slunkner vi - eller.. Jeg slukner, Bre antar år han gjør det samme
De er jo bare små enda, så det er ikke så rart at din vil være sammen med dere :P
Så kult at dere har begynt med fransk! Jeg har planer om å lære min litt tegnspråk :)

Back
Topp