Takker og bukkerHeiheigod bedring til deg/dere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takker og bukkerHeiheigod bedring til deg/dere
![]()
Foretrekker også album - blir liksom litt mer personlig synes jegGjenstår å få de i album da..vurderte fotobok, men prøver meg på et godt gammeldags album der jeg kan skrive litt først
![]()
Alt bra herTakker og bukkeralt bra hos dere?
Liker det bedre jeg ogsåForetrekker også album - blir liksom litt mer personlig synes jeg![]()
Gleder meg til å kunne fikse, men må budsjetteres inn først
Så deilig!Alt bra herhatt to gode netter på rad nå. Sovet 4 timer i strekk :O
Ja det var det da..Liker det bedre jeg også![]()
Håper jeg får fulgt opp og satt inn da.. Vet at jeg har en tendens til å utsette![]()
Krysser fingreneSå deilig!![]()
Måtte det fortsette![]()
Alenetid er et ukjent begrep for tiden jaJa det var det da..
Er liksom ikke bare bare å finne noen timer før seg selv lenger![]()
Oj, det høres jo helt fantastisk ut! Så flink han erKrysser fingrenemen er heldig iom at han er så lett å legge. Enten bare legges han ned i senga og jeg synger en sang eller to, eller så ammer jeg et par minutter på sengekanten og legger han over i hans seng
i 20.30 til 21 tiden
![]()
Hvordan er leggerutinen deres? (Hvis dere har noen)
Er litt samme her.. Ellers føler meg at mannen og jeg han forskjellig terskel på hvor lenge han skal kunne sutre/gråte, så blir gjerne at jeg reagerer først (han er flinkere til å gjøre det nå anbefalte, dvs prate litt med ham når han ikke er fornøyd og 'være med ham i følelsen' for ham trøster)Alenetid er et ukjent begrep for tiden jablir vel bedre etterhvert
gleder meg til han er litt mindre mammadalt.. Pappa er toppers så lenge alt er bra, men hvis han er trøtt, lei, sulten osv er det bare mamma som gjelder <3 kos, men slitsomt
![]()
nei skjønner det. jaja. blir fin i blå hun ogsåja hvis jeg hadde kjøpt den til henne hadde jeg ikke kjøpt blå![]()
hehe samme som her da...men prøver lure i han littJoda ganske, veldig glad i frukt! Ikke så glad i grønnsakerdin da?
huff så kjipt! masse god bedring til alleJa oppkast er grusomtnå er begge ungene blitt syke og
Mye å gjøre du da!
hehe samme som her da...men prøver lure i han litt![]()
lige mådeGod morgen alle og god onsdag!
I dag reiser mannen på tur og er ikke tilbake før fredag kveld - jeg benyttet anledningen for å ta en overnatting hos foreldrene mine![]()
Jadanei skjønner det. jaja. blir fin i blå hun også![]()
det funka her også, inntil han skulle ha skjellHehe jeg ogsåViktig med litt grønnsaker
og det kommer litt an på hvor sulten han er, f.eks han elsker taco og jeg tar alltid grønnsaker inni tortilliasen. Den første halve går rett ned med grønnsaker, men så er han ikke like sulten lenger på den andre halve så da piller han litt og sier æsj hehe
![]()
det gjør jeg de dagene hun har arvetøy fra O.JJadaPynte litt med råsa strømpebukse og spenne i håret hehe
![]()
Aah godt hun er frisk nå da
Hvordan har det gått, fått reaksjon?
Her er begge barna syke ogeldste hadde over 39 i feber, og spytta ut flytende paracet. Ga resten i safta men vet ikke hvor mye han fikk. Og mannen reiser på jobb tidlig i morgen, så da er jeg alene med de
håper de er bra i morgen
Så bra, alltid gøy å få skryt for disse små![]()