Det var godt jaÅhh så digg!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var godt jaÅhh så digg!!![]()
ja sånt er kjipt uansett da...Irriterendemen men
kosta jo ikke stort
haha herlig.Det var godt jalillegutt er helt vill etter fetaost
![]()
ja hvis jeg hadde kjøpt den til henne hadde jeg ikke kjøpt blåja sånt er kjipt uansett da...
haha herlig.Hvordan er han generelt i matveien? Og spiser han bra?
Hei og hopp! Håper dere har en fin start på uken - slapp på sofaen her :/ med en luring som bruker puppen som smokk
Nja, jeg er forkjølet - ham er vel bare i typisk 3mndersfase. Spiser lite av gangen men ofte, i alle fallHeiBegge dårlige? Masse god bedring
![]()
Nja, jeg er forkjølet - ham er vel bare i typisk 3mndersfase. Spiser lite av gangen men ofte, i alle fall
Alt bra med dere?
Ja, han har strekt seg mye han ogsåDa har de jo vokst nesten like mange cm![]()
Gjenstår å få de i album da..Så gøy daer for dårlig til å få bilder i album
![]()
Hehe, huffdaja hehe. Hun så veldig sjokka ut stakkar![]()
NamDet er godt!
Hjemmelaget pommes frites (i ovnen da), fiskepinner og salat med bønner og fetaLillegutt er helt vill etter fetaost
![]()
HeiheiHei og hopp! Håper dere har en fin start på uken - slapp på sofaen her :/ med en luring som bruker puppen som smokk
Koselig detGjenstår å få de i album da..vurderte fotobok, men prøver meg på et godt gammeldags album der jeg kan skrive litt først
![]()
Hihi enigNamenig med lillegutt, feta er kjempegodt
![]()
Aah godt hun er frisk nå daJa skulle egentlig for en uke siden, men hun var syk![]()
Håper hun her også bare blir trøtt![]()
Vi har også fysio med gruppe neste uke![]()
Gikk fint ja, hun gråt men gikk fort overhs var imponert over hvor sterk hun var i kroppen
![]()
Ja oppkast er grusomtGodt med alt du får i deg
Ja fysjspes oppkast
nei her er det aktiviteter på begge i dag, kaker som må bakes
2 bursdager denne uken...etc
Ønsker dere begge veldig god søvnJa bare litt slitenskal bli godt å legge seg, håper hun sover bra og ikke blir dårlig (3 mnd kontroll i dag)
Hunden er ikke helt i form da![]()
God bedring![]()