Skravletråd

Hei og hopp! Håper dere har en fin start på uken - slapp på sofaen her :/ med en luring som bruker puppen som smokk

Nja, jeg er forkjølet - ham er vel bare i typisk 3mndersfase. Spiser lite av gangen men ofte, i alle fall

Alt bra med dere?

Ja bare litt sliten :) skal bli godt å legge seg, håper hun sover bra og ikke blir dårlig (3 mnd kontroll i dag)

Hunden er ikke helt i form da :(

God bedring :)

Gjenstår å få de i album da.. ;) vurderte fotobok, men prøver meg på et godt gammeldags album der jeg kan skrive litt først :P
Koselig det :) bestilte i graviditeten sist, er vel snart på tide igjen :D

Ja skulle egentlig for en uke siden, men hun var syk :)
Håper hun her også bare blir trøtt :D
Vi har også fysio med gruppe neste uke :)

Gikk fint ja, hun gråt men gikk fort over :) hs var imponert over hvor sterk hun var i kroppen :D
Aah godt hun er frisk nå da:)
Hvordan har det gått, fått reaksjon?
Her er begge barna syke og:( eldste hadde over 39 i feber, og spytta ut flytende paracet. Ga resten i safta men vet ikke hvor mye han fikk. Og mannen reiser på jobb tidlig i morgen, så da er jeg alene med de:o håper de er bra i morgen:)
Så bra, alltid gøy å få skryt for disse små:D

Ja bare litt sliten :) skal bli godt å legge seg, håper hun sover bra og ikke blir dårlig (3 mnd kontroll i dag)

Hunden er ikke helt i form da :(

God bedring :)
Ønsker dere begge veldig god søvn :)

Utsetter siste flasken så lenge jeg kan i håp om at han skal sove litt lenger. Han har stått opp tidlig de tre siste dagene..

Huff da, hva feiler det voffsen ?

Back
Topp