Skravletråd

Gjenstår å få de i album da.. ;) vurderte fotobok, men prøver meg på et godt gammeldags album der jeg kan skrive litt først :P
Foretrekker også album - blir liksom litt mer personlig synes jeg :)

Gleder meg til å kunne fikse, men må budsjetteres inn først

Så deilig! :)

Måtte det fortsette :D
Krysser fingrene :) men er heldig iom at han er så lett å legge. Enten bare legges han ned i senga og jeg synger en sang eller to, eller så ammer jeg et par minutter på sengekanten og legger han over i hans seng :) i 20.30 til 21 tiden :D

Hvordan er leggerutinen deres? (Hvis dere har noen)

Ja det var det da..

Er liksom ikke bare bare å finne noen timer før seg selv lenger :P
Alenetid er et ukjent begrep for tiden ja :P blir vel bedre etterhvert :D gleder meg til han er litt mindre mammadalt.. Pappa er toppers så lenge alt er bra, men hvis han er trøtt, lei, sulten osv er det bare mamma som gjelder <3 kos, men slitsomt ;)

Krysser fingrene :) men er heldig iom at han er så lett å legge. Enten bare legges han ned i senga og jeg synger en sang eller to, eller så ammer jeg et par minutter på sengekanten og legger han over i hans seng :) i 20.30 til 21 tiden :D

Hvordan er leggerutinen deres? (Hvis dere har noen)
Oj, det høres jo helt fantastisk ut! Så flink han er :)

Her liker han ikke å ligge alene. Først blir det litt sutring og hvis ingen kommer da, går det over i hylskrik...
Så vi lar ham få legge seg med oss - prøver jo så klart å få han til å sovne før det, og noen ganger fungerer det, men veldig rykk og napp. De gangene legger vi ham i egen seng :D

Ellers sovner han gjerne i bæreselen, men helt umulig å få lagt han fra meg da...

Derimot, når vi legger oss alle sammen, er han enkel. Vi synger to sanger (en fransk og en norsk), så slunkner vi - eller.. Jeg slukner, Bre antar år han gjør det samme

Alenetid er et ukjent begrep for tiden ja :P blir vel bedre etterhvert :D gleder meg til han er litt mindre mammadalt.. Pappa er toppers så lenge alt er bra, men hvis han er trøtt, lei, sulten osv er det bare mamma som gjelder <3 kos, men slitsomt ;)
Er litt samme her.. Ellers føler meg at mannen og jeg han forskjellig terskel på hvor lenge han skal kunne sutre/gråte, så blir gjerne at jeg reagerer først (han er flinkere til å gjøre det nå anbefalte, dvs prate litt med ham når han ikke er fornøyd og 'være med ham i følelsen' for ham trøster)

God morgen alle og god onsdag!
I dag reiser mannen på tur og er ikke tilbake før fredag kveld - jeg benyttet anledningen for å ta en overnatting hos foreldrene mine :)

hehe samme som her da...men prøver lure i han litt;)

Hehe jeg også :D Viktig med litt grønnsaker :) og det kommer litt an på hvor sulten han er, f.eks han elsker taco og jeg tar alltid grønnsaker inni tortilliasen. Den første halve går rett ned med grønnsaker, men så er han ikke like sulten lenger på den andre halve så da piller han litt og sier æsj hehe :P

Hehe jeg også :D Viktig med litt grønnsaker :) og det kommer litt an på hvor sulten han er, f.eks han elsker taco og jeg tar alltid grønnsaker inni tortilliasen. Den første halve går rett ned med grønnsaker, men så er han ikke like sulten lenger på den andre halve så da piller han litt og sier æsj hehe :p
det funka her også, inntil han skulle ha skjell:pSå nå er eneste han godtar her i taco mais:p

Aah godt hun er frisk nå da:)
Hvordan har det gått, fått reaksjon?
Her er begge barna syke og:( eldste hadde over 39 i feber, og spytta ut flytende paracet. Ga resten i safta men vet ikke hvor mye han fikk. Og mannen reiser på jobb tidlig i morgen, så da er jeg alene med de:eek: håper de er bra i morgen:)
Så bra, alltid gøy å få skryt for disse små:D

Ja! Så nå håper jeg vi slipper sykdom på en laang stund, her har det vært konstant en eller flere syke siden før jul..

Uff stakar små :( Kan ikke mannen bli hjemme da?

Back
Topp