ikke grønnsaker her, det er visst æsjJa frukt og grønnsaker herhehe.
Ja ikke sant. De tar nok det de vil ha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke grønnsaker her, det er visst æsjJa frukt og grønnsaker herhehe.
Ja ikke sant. De tar nok det de vil ha![]()
nei ikke noe å si på det189, er ikke galt det syns jeg![]()
gjør dere alt selv?Ja, alt bradagene går i ett da sambo reiser mye for tiden. Og i helgene jobber vi på hytta
håper å få 1. etg "ferdig" til påske
![]()
Vi har begge deler samtidig - været klarer visst ikke å bestemme seg :Ovar regn, nå er det snø hehe![]()
Så gøy! Jeg har også kjøpt dress til snuppa i 80 på salg![]()
Blir mer pumping da?Blir sprø av de puppene i dag!! Hun sover fremdeles og nå er det den andre som holder på å ta livet av meg![]()
Vi har begge deler samtidig - været klarer visst ikke å bestemme seg :O
Blir mer pumping da?
Regner her og. Men orker ikke tur idagbare til å finne frem regnutstyret her for nå er det ut på tur
Nja.. Foretrekker snø enn regn som fryser over til is og gjør det umulig å gå ute :/Jeg liker ikke regn, men må si jeg heller vil ha det enn mer snøblæhh!
nei men det skal ikke bli kaldt igjen etter det har regna, det skal bli vårNja.. Foretrekker snø enn regn som fryser over til is og gjør det umulig å gå ute :/
Hei! Bra her, dere da?Hei dere! Hvordan går det?
Ja, er ikke bare bare - selv med microsterilisatorAhh tiltak, da må jeg vaske og koke alt igjenPå tide å stå opp
Hun sovnet 23 i går, pleier ikke sove så lenge som dette
![]()
Alt bra her ogHei! Bra her, dere da?
Ja, det hadde vært noe det! Men tviler :Onei men det skal ikke bli kaldt igjen etter det har regna, det skal bli vår![]()
Ja håper det..Ja, er ikke bare bare - selv med microsterilisator
Satse på at hun er sulten da![]()
ehm jaJa, det hadde vært noe det! Men tviler :O
Hehe.. her har hun ikke stått opp ennå! Hjelpes.. Har så vondt i puppene, har allerede pumpet en gangAlt bra her ogsitter i sofaen m sovende baby på meg, sovet i 3 timer nå så får vel legge henne ned snart (=vekke henne
)