Skravletråd

hehe kan være irriterende når jeg prøver å sove men da dytter jeg litt til han :P men går i grunn veldig bra nå, nesten aldri jeg tenker på det lenger :o
Ja kan dytte på han jeg og, så han ligger på siden for da snorker han ikke:P men så har han problemer med hoftene, så jeg får dårlig samvittighet av å tvinge han over på siden. Så da er ørepropper greit:P hehe

Gjør på i dag da?

Vi har vært ute på tur. Innom et par butikker på veien også hihi. Fordelen med å bo sentralt:D

Skulle på vinteraktivitetsdag, men ble avlyst pga dårlig vær. Storebror fikk besøk i stedet, nå har de frest rundt her i 3 timer så mannen tok dem og lillegutt med ut hehe..

Skulle på vinteraktivitetsdag, men ble avlyst pga dårlig vær. Storebror fikk besøk i stedet, nå har de frest rundt her i 3 timer så mannen tok dem og lillegutt med ut hehe..
Kjedelig med været da.
Hehe, avslappings på deg og snuppa da:D?
Her leker gutta, mannen stikker på butikken nå og jeg og snuppa daffer:P

Kjedelig med været da.
Hehe, avslappings på deg og snuppa da:D?
Her leker gutta, mannen stikker på butikken nå og jeg og snuppa daffer:P

Ja deilig med litt ro i huset hehe. Nå er de tilbake da, gutta bygger lego mens mannen og lillegutt handler :) nå gleder jeg meg til taco :D

Gøy med salg :D Denne ulltrøya fra lillelam kostet egentlig 299 og betalte 90 :D

rm13_xlarge.jpg

og denne lua kosta egentlig 279 og betalte 84 :o

rm13_xlarge.jpg
Salg er kjempe gøy ja :D

Uff så slitsomt, får du hvilt litt på dagen? Her har natten heller ikke vært så mye å skryte av :p Delvis pga snuppa som er så forkjøla og delvis pga lillegutt som våknet halv 5. Får sove når jeg blir gammel, hehe :p
har fått tatt en høneblund ihvertfall :) huff stakkars liten :/ ja du har to ja, blir litt mer da sikkert :O

Ja deilig med litt ro i huset hehe. Nå er de tilbake da, gutta bygger lego mens mannen og lillegutt handler :) nå gleder jeg meg til taco :D
Vi har hatt taco her også. yVirkelig godt:D Og så hadde vi sjokoladefondant med is:Dmm

Lager rett og slett fiskebollegrateng i morgen når vi får besøk:P
I morgen er det fastelavensbollene folk bryr seg mest om uansett:D

Lager rett og slett fiskebollegrateng i morgen når vi får besøk:P
I morgen er det fastelavensbollene folk bryr seg mest om uansett:D

Håper vi får laget boller og :D (og ikke biller som telefonen min helst ville skrive :P)

Hehe:P ble ingen av delene da:P ble ovnsstekt kyllingfilet og pasta med en fløtesaus med litt grønnsaker oppi:)
Det hørtes jo også godt ut :) Føler meg ikke så kreativ på matfronten om dagen, mye av det samme som går igjen :P

Nå har vi sett film (captain Phillips) og kjenner meg klar for senga zzzzzzzz

Det hørtes jo også godt ut :) Føler meg ikke så kreativ på matfronten om dagen, mye av det samme som går igjen :P
Var godt og:) nei det er så vanskelig med middagsgreiene! Føler vi bare spiser kylling nesten:P og utenom det er det liksom de faste tingene:P hva ble det i dag og hva blir det i morgen da?:)

Back
Topp