Skravletråd

Tror lillemann reagerer på melk, så er melkefritt kosthold på meg fremover.

Så skal prøve ut melkefrie fastelavensboller etterpå. Er alene med ungene i helga, mannen jobber, så prøver å holde oss i gang.. Men blir mye TV ;)
Uff har han vondt i magen?
Hørtes slitsomt ut, håper det går bra :)

Huska ikke hva du svarte på nederst:P haha. Så kjedelig. Måtte hun sovne på deg igjen da eller?

Hehe ja.. Hun sovner på puppen og prøver jeg å flytte på henne våkner hun så da må hun ha puppen igjen så da blir det bare til at hun sover hos meg :) men hvis hun sovner dypt på fanget på kvelden går det an å vippe henne over i egen seng når vi legger oss, men i det siste har hun våkna litt når jeg går på badet.. Ja ja :P

Nei er ikke det merkelig:P
Hva er planen i dag da?:)
Bake boller :) storebror bygger lego, de var og bytta noen bursdagsgaver i går så han kjøpte et digert Star wars lego skip han bygger på :o

Ellers ingen planer, regner med storebror går på besøk eller får besøk, alltid noen ekstra barn her føler jeg :P men det er jo bare koselig :)

Dere da?

upload_2016-2-7_11-5-7.png
upload_2016-2-7_11-5-45.png

Bestilt til snuppa:D

Vedlegg

• upload_2016-2-7_11-5-35.png
    upload_2016-2-7_11-5-35.png
    14 KB · Visninger: 3
Hehe ja.. Hun sovner på puppen og prøver jeg å flytte på henne våkner hun så da må hun ha puppen igjen så da blir det bare til at hun sover hos meg :) men hvis hun sovner dypt på fanget på kvelden går det an å vippe henne over i egen seng når vi legger oss, men i det siste har hun våkna litt når jeg går på badet.. Ja ja :P
Aah sånn ja. Litt kjedelig sikkert, men sålenge hun roer seg med noe er det jo godt da:) er jo bare en periode:)

Bake boller :) storebror bygger lego, de var og bytta noen bursdagsgaver i går så han kjøpte et digert Star wars lego skip han bygger på :o

Ellers ingen planer, regner med storebror går på besøk eller får besøk, alltid noen ekstra barn her føler jeg :P men det er jo bare koselig :)

Dere da?
Så koselig da:) vi skal nok ingenting før vi skal til mamma og pappa. Var snakk om å reise til noen venner av oss men blir nok ikle det.
Lurer på å bake kanelsnurrer. Svigerinna mi hadde bakt boller til etterpå så da gidder ikke jeg:P

Back
Topp