Ja kan dytte på han jeg og, så han ligger på siden for da snorker han ikkehehe kan være irriterende når jeg prøver å sove men da dytter jeg litt til hanmen går i grunn veldig bra nå, nesten aldri jeg tenker på det lenger
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan dytte på han jeg og, så han ligger på siden for da snorker han ikkehehe kan være irriterende når jeg prøver å sove men da dytter jeg litt til hanmen går i grunn veldig bra nå, nesten aldri jeg tenker på det lenger
![]()
Pesto er liksom i tomatsausen dahehe du lager mye rart, creme fraishe og pesto på pizza![]()
![]()
Gjør på i dag da?
Vi har vært ute på tur. Innom et par butikker på veien også hihi. Fordelen med å bo sentralt![]()
Så deiligSå har vi hatt risgrøt og kakao til lunsj![]()
Hehe uff stakar, godt propper virker daJa kan dytte på han jeg og, så han ligger på siden for da snorker han ikkemen så har han problemer med hoftene, så jeg får dårlig samvittighet av å tvinge han over på siden. Så da er ørepropper greit
hehe
Hehe hmm skeptisk men hvis du sier det såPesto er liksom i tomatsausen dahaha. Creme fraich pizza bør du prøve!! Pizzabunn, smøre over creme fraich, steke løk og bacon og å på og inn i ovnen. NAM!!
hehe
Kjedelig med været da.Skulle på vinteraktivitetsdag, men ble avlyst pga dårlig vær. Storebror fikk besøk i stedet, nå har de frest rundt her i 3 timer så mannen tok dem og lillegutt med ut hehe..
Kjedelig med været da.
Hehe, avslappings på deg og snuppa da?
Her leker gutta, mannen stikker på butikken nå og jeg og snuppa daffer![]()
Salg er kjempe gøy jaGøy med salgDenne ulltrøya fra lillelam kostet egentlig 299 og betalte 90
![]()
og denne lua kosta egentlig 279 og betalte 84![]()
![]()
har fått tatt en høneblund ihvertfallUff så slitsomt, får du hvilt litt på dagen? Her har natten heller ikke vært så mye å skryte avDelvis pga snuppa som er så forkjøla og delvis pga lillegutt som våknet halv 5. Får sove når jeg blir gammel, hehe
![]()
Vi har hatt taco her også. yVirkelig godtJa deilig med litt ro i huset hehe. Nå er de tilbake da, gutta bygger lego mens mannen og lillegutt handlernå gleder jeg meg til taco
![]()
HeheHehe hmm skeptisk men hvis du sier det så![]()
![]()
har fått tatt en høneblund ihvertfallhuff stakkars liten :/ ja du har to ja, blir litt mer da sikkert :O
Vi har hatt taco her også. yVirkelig godtOg så hadde vi sjokoladefondant med is
mm
Lager rett og slett fiskebollegrateng i morgen når vi får besøk
I morgen er det fastelavensbollene folk bryr seg mest om uansett![]()
Det hørtes jo også godt utHeheble ingen av delene da
ble ovnsstekt kyllingfilet og pasta med en fløtesaus med litt grønnsaker oppi
![]()
Var godt ogDet hørtes jo også godt utFøler meg ikke så kreativ på matfronten om dagen, mye av det samme som går igjen
![]()