Skravletråd

Ja, det må vel være rekord i å bli frisk:D hehe. Banker litt i bordet så jeg ikke jinxer meg selv her:P
Baah, ja:p
Hehe lurt! Her har det vært konstant en som har vært syk siden jul tror jeg :P

Lagde du deg noe mer? Jeg laget popcorn men måtte gå å hente snuppa som hylte og da ble det stående litt for lenge så det smakte ikke så godt at jeg spiste noe særlig :P

Hehe lurt! Her har det vært konstant en som har vært syk siden jul tror jeg :P

Lagde du deg noe mer? Jeg laget popcorn men måtte gå å hente snuppa som hylte og da ble det stående litt for lenge så det smakte ikke så godt at jeg spiste noe særlig :P
Ånei så kjedelig:( håper det blir slutt på sykdom snart!
Ja, jeg laget en kyllingsuppe:D hehe. Satt å lurte på om jeg skulle gidde, men det ble veldig godt altså:D bare glemte å salte kyllingen så akkurat den smakte litt lite. Men suppa ble god:D
Hehe uff da:P har lyst på noe søtt nå jeg:p

God morgen :) slitsom dag og natt. Snuppa har vært urolig. Bare snur og sparker av seg dyna. Mat vær 2-3t :0 blir rolig når hun får ĺigge på brystet. Kjenner det er lenge siden hun går vært sånn.. håper deres natt har vært bedre.

Ånei så kjedelig:( håper det blir slutt på sykdom snart!
Ja, jeg laget en kyllingsuppe:D hehe. Satt å lurte på om jeg skulle gidde, men det ble veldig godt altså:D bare glemte å salte kyllingen så akkurat den smakte litt lite. Men suppa ble god:D
Hehe uff da:p har lyst på noe søtt nå jeg:p

Oh det hørtes godt ut! Hvordan laget du det da egentlig?

Jeg hadde også lyst på søtt i går, men hadde ikke noe godt snop :P Tok meg litt cola da :D mmmm!

Back
Topp