Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 gutter som tok litt av på pyntingenÅååh nam
Hehe jo men jo mer jo bedre2 gutter som tok litt av på pyntingen![]()
haha ja. de bakte stortsett alene.Hehe jo men jo mer jo bedreHehe
Hehe jaHaha ja, jeg får meg noen latterkuler om dagen for å si det sånnog noen skikkelig irriterende situasjoner
![]()
Hehe lurt! Her har det vært konstant en som har vært syk siden jul tror jegJa, det må vel være rekord i å bli friskhehe. Banker litt i bordet så jeg ikke jinxer meg selv her
Baah, ja![]()
Ja de siste dagene har hun overgått seg selv, men særlig i natt!
Ja det er jo kjempebra! Og særlig når du ammer![]()
Har dere laget? Så supergodt ut!!
Hehe!bruker nr 2 enda vi![]()
Ja det var de jammen dahaha ja. de bakte stortsett alene.
Så var jo flinke i grunn
Endte med at jeg laget en kyllingsuppe i kveldHaha ja da er det enda verrehehe håper han disker opp med noe godt igjen snart da
![]()
Ånei så kjedeligHehe lurt! Her har det vært konstant en som har vært syk siden jul tror jeg![]()
Lagde du deg noe mer? Jeg laget popcorn men måtte gå å hente snuppa som hylte og da ble det stående litt for lenge så det smakte ikke så godt at jeg spiste noe særlig![]()
Deilig når man begynner å få litt mer sammenhengende søvnJa det var voldsomtherlig da!!
Hihi ja fornøyd jeg![]()
HerligEndte med at jeg laget en kyllingsuppe i kveldhehe. Det var veldig godt da
100ganger bedre enn grandis iallfall
fniiiiis
Hehe jaHerlig![]()
suppe er veldig godt ja
![]()
Åh det var hinsides godt også. Guud så kvalm jeg var tterpåJa det var de jammen da![]()
Ånei så kjedelighåper det blir slutt på sykdom snart!
Ja, jeg laget en kyllingsuppehehe. Satt å lurte på om jeg skulle gidde, men det ble veldig godt altså
bare glemte å salte kyllingen så akkurat den smakte litt lite. Men suppa ble god
Hehe uff dahar lyst på noe søtt nå jeg
![]()