Håper dere er kvitt sykdom daSå koselig! Her får vi huset fullt neste helg så håper alle er friske til da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere er kvitt sykdom daSå koselig! Her får vi huset fullt neste helg så håper alle er friske til da![]()
Eldste nekta vel smokk han og? Glad i pupp de daÅhh så braDeilig for dere også vil jeg tro?
Her er det eneste så langt en tur alene på butikken uten snuppaOg så mye mer går ikke enda heller...Hun nekter smokk og nekter flaske.
Vi får besøk her senereBoller ja
![]()
Nei er ikke det merkeligJa det som er litt rart, ofte har man aldri sett den som vinner før, hva er greia med det?![]()
Ehm nei hehe..
Huska ikke hva du svarte på nederstJa det som er litt rart, ofte har man aldri sett den som vinner før, hva er greia med det?![]()
Ehm nei hehe..
Uff har han vondt i magen?Tror lillemann reagerer på melk, så er melkefritt kosthold på meg fremover.
Så skal prøve ut melkefrie fastelavensboller etterpå. Er alene med ungene i helga, mannen jobber, så prøver å holde oss i gang.. Men blir mye TV![]()
Huska ikke hva du svarte på nedersthaha. Så kjedelig. Måtte hun sovne på deg igjen da eller?
Håper dere er kvitt sykdom danoe spesielt siden dere får fullt hus?
![]()
Stemmer detEldste nekta vel smokk han og? Glad i pupp de dahehe
Bake bollerNei er ikke det merkelig
Hva er planen i dag da?![]()
Jeg ogsåStemmer detKunne godt godtatt en av delene iallefall
Jeg brukes jo som smokk
![]()
hehe , tar din smokk ?Jeg også![]()
Aah sånn ja. Litt kjedelig sikkert, men sålenge hun roer seg med noe er det jo godt daHehe ja.. Hun sovner på puppen og prøver jeg å flytte på henne våkner hun så da må hun ha puppen igjen så da blir det bare til at hun sover hos megmen hvis hun sovner dypt på fanget på kvelden går det an å vippe henne over i egen seng når vi legger oss, men i det siste har hun våkna litt når jeg går på badet.. Ja ja
![]()
Så koselig!Ene broren til mannen som kommer hit (bor 3-4t unna) så da kommer det mange andre i familien hit også så alle kan treffesdet blir koselig
![]()
Ja uff det skjønner jeg. Tok eldste flaske?Stemmer detKunne godt godtatt en av delene iallefall
Jeg brukes jo som smokk
![]()
Kikka på dressen selv, men tror vi har arvet av niesa mi så hun trenger antakeligvis ikke
Så koselig daBake bollerstorebror bygger lego, de var og bytta noen bursdagsgaver i går så han kjøpte et digert Star wars lego skip han bygger på
![]()
Ellers ingen planer, regner med storebror går på besøk eller får besøk, alltid noen ekstra barn her føler jegmen det er jo bare koselig
![]()
Dere da?
Yes, men kun når farmoren eller pappan gav...Ja uff det skjønner jeg. Tok eldste flaske?![]()
Syns den er fin. ok...hihi.Kikka på dressen selv, men tror vi har arvet av niesa mi så hun trenger antakeligvis ikke![]()
Neihehe , tar din smokk ?