Vereri90
Glad i forumet
Ja. Godt med alt man kan slippe å tenke på. Dåpskake er bestilt og pynt er også begynt å komme i hus. Har også laget en oversikt over hva vi skal lage til koldtbordetSå greit når ting er gjort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Godt med alt man kan slippe å tenke på. Dåpskake er bestilt og pynt er også begynt å komme i hus. Har også laget en oversikt over hva vi skal lage til koldtbordetSå greit når ting er gjort![]()
Ja, skjønnet ikke hvor de ukene ble av. Hun er snart 3 mnd alt. Men for noen fantastiske uker.
12 uker alt ja. Tenke seg til hvor sakte de 12 første ukene i svangerskapet gikk . Hehe
Ja. Godt med alt man kan slippe å tenke på. Dåpskake er bestilt og pynt er også begynt å komme i hus. Har også laget en oversikt over hva vi skal lage til koldtbordet![]()
Oi. Flaks du slapp det da... du kom deg helt inn på sykehuset?Hehe jakan ikke helt skjønne at det har gått så lang tid men samtidig føles det lenge siden jeg nesten fødte i bilen og
![]()
Kake eller koldtbord du tenkte på?Hva blir det da? Lage selv?![]()
Oi. Flaks du slapp det da... du kom deg helt inn på sykehuset?
Lager selv ja. Skal ha litt forskjellig kjøtt, fisk, kylling, spekemat og oster.Koldtbord jeg tenkte![]()
Lager selv ja. Skal ha litt forskjellig kjøtt, fisk, kylling, spekemat og oster.lager karbonader på forhånd og bare fryser ned også steker kalvstek og skinkestek og skjærer opp
så er litt som blir gjort på forhånd
må ta hensyn til laktose, gluten og vegetarianer
så koldtbord føles veldig ok
![]()
ja hehe. Klarer seg ikke lenge der.Haha, ja her åpner butikker og går konkurs før jeg i det hele tatt har funnet ut hvor det erDen het vel lille paris eller no sånt, den som lå ved erlandsen.
Hadde lett spist den pizzaen hver dag jegHmm.. en gang i uken kanskje. Blir ofte pizza på fredag eller lørdag. Og så burger eller noe annet sånn en gang i blant bare.
Åh, nei det er jo kjipt da..
Tja spørs jo hvor trengende serfikatet er detKultVurderer å kjøpe meg det
men burde kanskje ta lappen i stedet
![]()
Koldtbord er så greit for det er alltids noe alle liker derLurt med stekvi skal og ha koldtbord tenkte jeg.. Har ikke tenkt så veldig mye ennå
![]()
Haha ja ikke sant!! Mannen spiser nok mer enn han har godt av da!Hadde lett spist den pizzaen hver dag jeg![]()
Åja ok! Da såja hehe. Klarer seg ikke lenge der.
ahh, den ved grotten het noe annet. Noe med engler![]()
Ja her var mye over halvparten igjenOi, såpass. men må nesten ha en del når det er så mange også...men av erfaring så blir det alltid for mye kaker...vi hadde halvparten igjen etter Oliver J. sin dåp.
Nå blir det 4, evt. 5 kaker her
Min har også enorm fam, men mange vi dropper for dethehe...så vi blir bare 25
Skulle vi bedt alle så ville vi blitt over 60, og det gidder jeg ikke
Det tar vi til bryluppet
Mye fine gaver?
Tja spørs jo hvor trengende serfikatet er detJeg er kjempe glad for at vi begge har lappen
men ja lyst på el sykkel med stor kurv fremme
![]()
Koldtbord er så greit for det er alltids noe alle liker der![]()