Nei, bare løsna og tippa ut av sporet. Men nå er den hentaOisann så skummelt! Knuste den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, bare løsna og tippa ut av sporet. Men nå er den hentaOisann så skummelt! Knuste den?
Gikk heldigvis fint med å reklamere. Er nok en feilproduksjon med det limet de har brukt. Ingen andre klager på samme dør, så vi får håpe det bare var oss.God morgen![]()
Høres skummelt ut med dusjdøra :/ ville absolutt ha klaga når det er nr to som ryker![]()
Kunne ikke vært mer enigJa. Men da er det ekstra koselig å sette seg med en kaffe eller te kopp på morgenen eller kvelden ogsåsynes jeg
![]()
Så flott. Skal dere være mangeDa var invitasjoner til dåp bestiltlokale og kirke ordnet
![]()
Kos dere på babysvømmingLang dag..sto opp tidlig, time hos tannlegen (dyrt><) , handlet og besøkt bestevenninnen min![]()
Nå er det litt mat og gjøre oss klare til babysvømming![]()
Kunne ikke vært mer enig![]()
Huff ja..sinnsykt dyrt. Måtte du borre?Lang dag..sto opp tidlig, time hos tannlegen (dyrt><) , handlet og besøkt bestevenninnen min
Nå er det litt mat og gjøre oss klare til babysvømming![]()
Vi blir rundt 40 stk :O og da har vi kuttet det vi føler vi kan kutte. HeheSå flott. Skal dere være mange?
Det skal viKos dere på babysvømming![]()
Det skal vi
Og denne gangen vet jeg hvor ting er, så blir forhåpentligvis litt mindre rykk og napp![]()
Ja, leste det og at hun koste segHuff ja..sinnsykt dyrt. Måtte du borre?
Kose dere med svømmingVi har også vært i dag
![]()
God gjengVi blir rundt 40 stk :O og da har vi kuttet det vi føler vi kan kutte. Hehe
TakkRiktig god bedringHvordan er matlysten hans?
Ja. Blir fort en god gjeng gitt. Skjønner at vi må beregne en del når der blir bryllup. HeheGod gjeng![]()
Stemmer stemmerJa, leste det og at hun koste segher snakket de om å kanskje begynne med dykking snart :O
Ja, måtte det.. Auauau
Hadde en tann hvor fyllingen var falt ut og mage fikses + 2 hull. Sier stort sett nei til bedøvelse for da går det fortere.. (tenkte jeg klarte fødsel uten, så..)
Veldig bra. Godt tegnTakk
Spiser ok foreløpigstort sett trøtt og blid
![]()
ja hehe...hvor mange i brylupp?Ja. Blir fort en god gjeng gitt. Skjønner at vi må beregne en del når der blir bryllup. Hehe