Skravletråd

God morgen :)

Høres skummelt ut med dusjdøra :/ ville absolutt ha klaga når det er nr to som ryker :(
Gikk heldigvis fint med å reklamere. Er nok en feilproduksjon med det limet de har brukt. Ingen andre klager på samme dør, så vi får håpe det bare var oss.

Lang dag..sto opp tidlig, time hos tannlegen (dyrt><) , handlet og besøkt bestevenninnen min :)

Nå er det litt mat og gjøre oss klare til babysvømming :)

Lang dag..sto opp tidlig, time hos tannlegen (dyrt><) , handlet og besøkt bestevenninnen min :)

Nå er det litt mat og gjøre oss klare til babysvømming :)
Huff ja..sinnsykt dyrt. Måtte du borre?

Kose dere med svømming:D Vi har også vært i dag:D

Huff ja..sinnsykt dyrt. Måtte du borre?

Kose dere med svømming:D Vi har også vært i dag:D
Ja, leste det og at hun koste seg :D her snakket de om å kanskje begynne med dykking snart :O

Ja, måtte det.. Auauau
Hadde en tann hvor fyllingen var falt ut og mage fikses + 2 hull. Sier stort sett nei til bedøvelse for da går det fortere.. (tenkte jeg klarte fødsel uten, så.. :P)

Ja, leste det og at hun koste seg :D her snakket de om å kanskje begynne med dykking snart :O

Ja, måtte det.. Auauau
Hadde en tann hvor fyllingen var falt ut og mage fikses + 2 hull. Sier stort sett nei til bedøvelse for da går det fortere.. (tenkte jeg klarte fødsel uten, så.. :p)
Stemmer stemmer:D

Ja, de er tidlig ute. Her er det 3 gang i dag og tror de sa gang nr. 5 skulle vi dykke. ;):)

Auuua. Godt det er gjort. Hva kom det på?

Apropo smerte ja...gruer meg til i morra. skal sette inn spiral da...født begge uten noe smertelindring her også og har da hatt ulike vondter opp gjennom. Men gaaaad som jeg gruer meg ....:P Hvor ubehagelig kan det vææære a?? haha...er jo bare en liten sak som skal dyttes på plass..men men...nervøs jaaa:P

Back
Topp