Skravletråd

Ja, skjønnet ikke hvor de ukene ble av. Hun er snart 3 mnd alt. Men for noen fantastiske uker.

12 uker alt ja. Tenke seg til hvor sakte de 12 første ukene i svangerskapet gikk . Hehe

Hehe ja :) kan ikke helt skjønne at det har gått så lang tid men samtidig føles det lenge siden jeg nesten fødte i bilen og :P

Ja. Godt med alt man kan slippe å tenke på. Dåpskake er bestilt og pynt er også begynt å komme i hus. Har også laget en oversikt over hva vi skal lage til koldtbordet :)

Hva blir det da? Lage selv? :)

Oi. Flaks du slapp det da... du kom deg helt inn på sykehuset?

Kom inn på sykehuset men rakk ikke inn på fødestua så fødte i gangen utenfor - på gulvet :P
Mannen måtte løpe å hente jordmor etter hun var ute :P

Koldtbord jeg tenkte :)
Lager selv ja. Skal ha litt forskjellig kjøtt, fisk, kylling, spekemat og oster. :) lager karbonader på forhånd og bare fryser ned også steker kalvstek og skinkestek og skjærer opp :) så er litt som blir gjort på forhånd:) må ta hensyn til laktose, gluten og vegetarianer ;) så koldtbord føles veldig ok:)

Lager selv ja. Skal ha litt forskjellig kjøtt, fisk, kylling, spekemat og oster. :) lager karbonader på forhånd og bare fryser ned også steker kalvstek og skinkestek og skjærer opp :) så er litt som blir gjort på forhånd:) må ta hensyn til laktose, gluten og vegetarianer ;) så koldtbord føles veldig ok:)

Lurt med stek :) vi skal og ha koldtbord tenkte jeg.. Har ikke tenkt så veldig mye ennå :P

Haha, ja her åpner butikker og går konkurs før jeg i det hele tatt har funnet ut hvor det er :D Den het vel lille paris eller no sånt, den som lå ved erlandsen.
ja hehe. Klarer seg ikke lenge der.
ahh, den ved grotten het noe annet. Noe med engler :p

Kult :D Vurderer å kjøpe meg det :D men burde kanskje ta lappen i stedet :p
Tja spørs jo hvor trengende serfikatet er det:pJeg er kjempe glad for at vi begge har lappen:)men ja lyst på el sykkel med stor kurv fremme:rolleyes:

Oi, såpass. men må nesten ha en del når det er så mange også...men av erfaring så blir det alltid for mye kaker...vi hadde halvparten igjen etter Oliver J. sin dåp.
Nå blir det 4, evt. 5 kaker her:)

Min har også enorm fam, men mange vi dropper for det:P hehe...så vi blir bare 25;) Skulle vi bedt alle så ville vi blitt over 60, og det gidder jeg ikke:P Det tar vi til bryluppet;)

Mye fine gaver:)?
Ja her var mye over halvparten igjen:P noen tok med seg mer kake enn jeg visste, så var mer enn vi hadde tenkt:p
Mannen har 7 søsken:o og tre av de kom ikke, så kan si det er stor familie:P og to av besteforeldrene kom ikke, så vi kunne blitt mange fler:o i bryllupet vårt var vi 100 til middag, og da hadde vi bare to vennepar hver, resten familie:o hehe.
Masse fine gaver altså, helt overveldende<3

Tja spørs jo hvor trengende serfikatet er det:pJeg er kjempe glad for at vi begge har lappen:)men ja lyst på el sykkel med stor kurv fremme:rolleyes:

Syns lappen hadde vært veldig greit siden vi jo har bil :P og tre små! Men el sykkel hadde vært topp i bakkene her :D

Back
Topp