Skravletråd

Blitt en sånn natt her - fordi vi begge sovnet før jeg rakk i å få i ham flaske for kvelden har han våknet hvert andre/tredje time for mat.. Først 2, så er post ganger mellom 5 og 6.30 - og jeg skal opp 7 for å kjøre mannen på jobb :P

Kurs kl 13 - håper på litt godvilje få plutt etterpå, ta oss en powernap sammen (tviler men :) )

Blitt en sånn natt her - fordi vi begge sovnet før jeg rakk i å få i ham flaske for kvelden har han våknet hvert andre/tredje time for mat.. Først 2, så er post ganger mellom 5 og 6.30 - og jeg skal opp 7 for å kjøre mannen på jobb :P

Kurs kl 13 - håper på litt godvilje få plutt etterpå, ta oss en powernap sammen (tviler men :) )
Satser på litt hvile for dere i løpet av dagen :)
Hvordan kurs skal du på?

Her har vi nettopp spist for første gang etter hun tok natta kl 23.30:)

Satser på litt hvile for dere i løpet av dagen :)
Hvordan kurs skal du på?

Her har vi nettopp spist for første gang etter hun tok natta kl 23.30:)
Så deilig :) et sånn det pleier å være her og, hvis han får mme før han legger seg :)

Kurs via hs, om sikkerhetssirkelen (for foreldre :))

God morgen:) hvordan går det med dere? Her har det Vært gode netter en god stund nå, men er fortsatt kjempe trett selv:o idag skal vi på barseltreff med hs. Er veldig spent :) hva Står på planen deres idag?

God morgen!
Åh, hatt en litt tung natt kjenner jeg.. men pytt, det får jeg vel prøve å riste av meg. Akkurat levert storerbror, og skal snart ut å gå igjen. Da blir det kafébesøk med de damene jeg ble kjent med på bassengtrening i svangerakapet :)

Haha ja ikke sant!! Mannen spiser nok mer enn han har godt av da!
Åja ok! Da så :)

Ja blir fort sånn. Husker når jeg var omtrent nærmeste nabo til et gatekjøkken her i Bergen(før jeg traff mannen), var jo stamkunde:P Jeg fikk rabatter etter hvert for var der så mye:P "Hva skal du ha i dag da Synnøve" Heldigvis har jeg fått en del sunnere vaner etter det;) Også i tillegg var det nettop det at jeg kunne spise så mye usunt jeg ville og store mengder uten å legge på meg et gram...så da var det ikke noe stress tenkte jeg:P Litt annet syn på det nå...;) Men jeg er fortsatt svak for junk

Ja her var mye over halvparten igjen:p noen tok med seg mer kake enn jeg visste, så var mer enn vi hadde tenkt:p
Mannen har 7 søsken:eek: og tre av de kom ikke, så kan si det er stor familie:p og to av besteforeldrene kom ikke, så vi kunne blitt mange fler:eek: i bryllupet vårt var vi 100 til middag, og da hadde vi bare to vennepar hver, resten familie:eek: hehe.
Masse fine gaver altså, helt overveldende<3
Oi ja..da skjønner jeg dere blir mange fort!!

Så gøy:) Lurer på hva jeg skal ønske til snuppa...

Blitt en sånn natt her - fordi vi begge sovnet før jeg rakk i å få i ham flaske for kvelden har han våknet hvert andre/tredje time for mat.. Først 2, så er post ganger mellom 5 og 6.30 - og jeg skal opp 7 for å kjøre mannen på jobb :p

Ahaaa...hvordan sover han vanligvis med flasken:)?

Håper det blir noe hvile mellom slagene:)

Blitt en sånn natt her - fordi vi begge sovnet før jeg rakk i å få i ham flaske for kvelden har han våknet hvert andre/tredje time for mat.. Først 2, så er post ganger mellom 5 og 6.30 - og jeg skal opp 7 for å kjøre mannen på jobb :p

Ahaaa...hvordan sover han vanligvis med flasken:)?

Håper det blir noe hvile mellom slagene:)

God morgen:) hvordan går det med dere? Her har det Vært gode netter en god stund nå, men er fortsatt kjempe trett selv:eek: idag skal vi på barseltreff med hs. Er veldig spent :) hva Står på planen deres idag?
God morgen.
Bra her. Åh, hvorfor det da tror du? Jernmangel? Har det for travelt? Sover urolig?:)
Kjekt med treff:)

God morgen!
Åh, hatt en litt tung natt kjenner jeg.. men pytt, det får jeg vel prøve å riste av meg. Akkurat levert storerbror, og skal snart ut å gå igjen. Da blir det kafébesøk med de damene jeg ble kjent med på bassengtrening i svangerakapet :)
Åhh så koselig!:D Må kose dere.
Så skjønn snuppa deres er forresten, så bilde du la ut:D
Hvor var bassengtreningen da? Remmen? Halden bad?:)

God morgen!
Åhh så koselig!:D Må kose dere.
Så skjønn snuppa deres er forresten, så bilde du la ut:D
Hvor var bassengtreningen da? Remmen? Halden bad?:)

Back
Topp