Vereri90
Glad i forumet
Når skal dere ha dåp?Ikke sant![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal dere ha dåp?Ikke sant![]()
Har ikke bestemtNår skal dere ha dåp?
Satser på litt hvile for dere i løpet av dagenBlitt en sånn natt her - fordi vi begge sovnet før jeg rakk i å få i ham flaske for kvelden har han våknet hvert andre/tredje time for mat.. Først 2, så er post ganger mellom 5 og 6.30 - og jeg skal opp 7 for å kjøre mannen på jobb
Kurs kl 13 - håper på litt godvilje få plutt etterpå, ta oss en powernap sammen (tviler men)
Så deiligSatser på litt hvile for dere i løpet av dagen![]()
Hvordan kurs skal du på?
Her har vi nettopp spist for første gang etter hun tok natta kl 23.30![]()
Deilig når de får litt lenger sammenhengende søvn om nattaSå deiliget sånn det pleier å være her og, hvis han får mme før han legger seg
![]()
Kurs via hs, om sikkerhetssirkelen (for foreldre)
Haha ja ikke sant!! Mannen spiser nok mer enn han har godt av da!
Åja ok! Da så![]()
Oi ja..da skjønner jeg dere blir mange fort!!Ja her var mye over halvparten igjennoen tok med seg mer kake enn jeg visste, så var mer enn vi hadde tenkt
Mannen har 7 søskenog tre av de kom ikke, så kan si det er stor familie
og to av besteforeldrene kom ikke, så vi kunne blitt mange fler
i bryllupet vårt var vi 100 til middag, og da hadde vi bare to vennepar hver, resten familie
hehe.
Masse fine gaver altså, helt overveldende<3
Ja takk begge delerSyns lappen hadde vært veldig greit siden vi jo har bilog tre små! Men el sykkel hadde vært topp i bakkene her
![]()
Ooohh vi også13. Mars
![]()
Blitt en sånn natt her - fordi vi begge sovnet før jeg rakk i å få i ham flaske for kvelden har han våknet hvert andre/tredje time for mat.. Først 2, så er post ganger mellom 5 og 6.30 - og jeg skal opp 7 for å kjøre mannen på jobb
Kurs kl 13 - håper på litt godvilje få plutt etterpå, ta oss en powernap sammen (tviler men)
Blitt en sånn natt her - fordi vi begge sovnet før jeg rakk i å få i ham flaske for kvelden har han våknet hvert andre/tredje time for mat.. Først 2, så er post ganger mellom 5 og 6.30 - og jeg skal opp 7 for å kjøre mannen på jobb
God morgen.God morgenhvordan går det med dere? Her har det Vært gode netter en god stund nå, men er fortsatt kjempe trett selv
idag skal vi på barseltreff med hs. Er veldig spent
hva Står på planen deres idag?
Åhh så koselig!God morgen!
Åh, hatt en litt tung natt kjenner jeg.. men pytt, det får jeg vel prøve å riste av meg. Akkurat levert storerbror, og skal snart ut å gå igjen. Da blir det kafébesøk med de damene jeg ble kjent med på bassengtrening i svangerakapet![]()
Åhh så koselig!God morgen!
Åh, hatt en litt tung natt kjenner jeg.. men pytt, det får jeg vel prøve å riste av meg. Akkurat levert storerbror, og skal snart ut å gå igjen. Da blir det kafébesøk med de damene jeg ble kjent med på bassengtrening i svangerakapet![]()