Så deilig daJa, ble det nå på slutten av uka. Så her er det 6grader
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daJa, ble det nå på slutten av uka. Så her er det 6grader
SkeptiskKjempe flink jo!!!
Det skulle jeg p gjerne likt å vist. For med de ti andre å går det så fort at jeg klarer nesten ikke å følge med i svingeneJa. Hehe
Syntes hun blir så fort stor at jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av:O
Det er så godt når de sover så braGod morgen. Så deilig
Her sov vesla fra 24-06 også videre til 9.30helt fantastisk
![]()
Det er kjekt å prøve seg frem jaSå finogså så den valg god ut. Hehe
Her har jeg gått til innkjøp av div utstikkere og gleder meg veldig til å prøve på kake![]()
Morsmelk i nesenGod morgen![]()
Vi har blitt forkjøla :/ noen som har tips ift baby? Ikke feber heldigvis![]()
Fungerer det?Morsmelk i nesen![]()
Det er ikke lett nei men ja det funkerFungerer det?
Har lest det, men aldri prøvd (fant det uansett litt vanskelig å få mm ned i nesen på han)
Tenkte på det, men hvordan gjør jeg det da?Det er ikke lett nei men ja det funker![]()
Gjort det med alle 3 når de var babyebåde på nese å øyekatarr
![]()
Hehe, enigFungerer det?
Har lest det, men aldri prøvd (fant det uansett litt vanskelig å få mm ned i nesen på han)
Takk takkGod morgen!
Dere får ha god bedring! Lurer på om det ikke ligger i kortene her og..
Vi går besøk av svigerfar og hans konetakk for det.
dere gjør på i dag da?
håpe det!Så deilig dahåper vi sniker oss opp til-8 som det er meldt i ettermiddag, så ble det tur ut
![]()
må ikke være skeptisk til det.Skeptisk
Men fornøyd til å være første gangen![]()
Ja. Baby og baby klær, roser og blader og en baby vognDet er kjekt å prøve seg frem ja![]()
sånn baby utstikkere?
Det kan jeg tenke meg. Må bare nye hver dagDet skulle jeg p gjerne likt å vist. For med de ti andre å går det så fort at jeg klarer nesten ikke å følge med i svingene![]()
Jeg bøyer hodet hans litt bakover å prøver å dryppe inn på best mulig måteTenkte på det, men hvordan gjør jeg det da?![]()
Åååh så gøyJa. Baby og baby klær, roser og blader og en baby vogngleder meg til å prøve meg frem
![]()
Ja. Ebay er genialt når man skal ha slike ting. Er velsig mye der.Åååh så gøy![]()
Hihi,jeg får prøveJeg bøyer hodet hans litt bakover å prøver å dryppe inn på best mulig måte![]()
tar gjæren noen forsøk men
![]()