Skravletråd

Travelt i dag åg gitt :) men fikk laget en kake :) øver litt på å lage noe gode å fine til dåp :)
I dag ble det denne :
Vis vedlegget 158005

Vis vedlegget 158006

Ikke så verts til å være første gang :)
Gadd ikke å bruke farge siden jeg vare skulle prøve :) så i norgen får denne bli med i kaffe besøk :)

Har å fått vert å fått tak i rett farge på bånd :D så nå er Dåpslue tredd :D super fornøyd med fargen :D

Så nydelig! Så flink du er :) hva er inni?

God morgen :) håper dere har sovet godt.

Her har vi hatt en litt mer opphakket natt enn vanlig. Han sovnet rundt ett uten å ha fått flaske med mme. Mannen lurte på hvordan det ville gå hvis vi ikke ventet ham for å gi flaske - resulterte i mating kl 2.30 (men det var katten som vekte meg og derfor plutt), kl 4, 7 og 9.30

Merker på ham at han gjerne skulle hatt meg, men han klager ikke. Litt spennende :)
God morgen!

Bare ammet? :)

God morgen! Her har frøkna virkelig sovet i natt. Hun sovnet på meg i går kl 19, våknet litt da vi la oss kl 23 så hun sovna med meg, trengte puppen.. Fikk mat rundt halv 3, halv 6, halv 8, halv 10 og sov til halv 12 :o Det er veeeldig mange timer :P

Tenkte på det, men hvordan gjør jeg det da? :p
Fikk med meg en sprøyte hjem fra sykehuset. Pumper litt melk oppi et glass og bruker sprøyta til nesa, går vel sikkert Ann og få kjøpt sånn på apotek, hjelper jo ikke deg i dag da:P

God morgen! Her har frøkna virkelig sovet i natt. Hun sovnet på meg i går kl 19, våknet litt da vi la oss kl 23 så hun sovna med meg, trengte puppen.. Fikk mat rundt halv 3, halv 6, halv 8, halv 10 og sov til halv 12 :o Det er veeeldig mange timer :P
Ikke dårlig! Sovedyr er herlige :P

Fikk med meg en sprøyte hjem fra sykehuset. Pumper litt melk oppi et glass og bruker sprøyta til nesa, går vel sikkert Ann og få kjøpt sånn på apotek, hjelper jo ikke deg i dag da:P
Kanskje jeg kan bruke easytran sprøyta ;)

Flere små som er røde i dobbelthaken? :o smører dere med noe?

Flere små som er røde i dobbelthaken? :o smører dere med noe?
Min er det.. Er så vanskelig å få vasket og tørket ordentlig. Samme med bak øret - er bare påpasselig med å få renset ordentlig med vann, ikke noe utover det :)

Back
Topp