Skravletråd

Ja absolutt:) godt å bli ferdig ja, da er det ingenting hengende over skuldra fremover:D vi ville egentlig ha det neste mnd vi og, men dåpskjolen begynte å bli trang på nevøen min:p så vi bestemte oss for 2-3 uker siden:o hehe. Har ikke prøvd kjolen på hun her da, men den passet til han og han er større så håper det går:p
Hehe da er det greit å få det gjort :p den passer nok henne p da ja :D skal de ha samme kjolen ? :)

Hehe da er det greit å få det gjort :p den passer nok henne p da ja :D skal de ha samme kjolen ? :)
Satser på det:-) nei men de er ganske like:) er moren til svigerinna mi som har heklet begge to. Storebror ble døpt i samme som hun her skal ha:)
Uff, jeg føler ikke jeg har helt oversikt nå, og det liker jeg ikke helt:P hehe. Men nå er det natta, og det som ikke er gjort nå, det blir ikke gjort:D hehe. God natt:)

Satser på det:-) nei men de er ganske like:) er moren til svigerinna mi som har heklet begge to. Storebror ble døpt i samme som hun her skal ha:)
Uff, jeg føler ikke jeg har helt oversikt nå, og det liker jeg ikke helt:P hehe. Men nå er det natta, og det som ikke er gjort nå, det blir ikke gjort:D hehe. God natt:)
Er så kjekt med kjoler som flere har brukt da :D vi måtte kjøpe ny :/ men håper vi blir tante å onkel igjen etter hvert å at de å vill bruke denne :D
Håper du fikk sove godt i natt :)
Å jeg er temmelig sikker på at dagen blir fin uansett :)

God morgen :D

Her startet morningen kl 7 :) men siden mini sov fra 22-07 så er det helt OK :p
De store sitter oppe å ser film å mini har sovnet igjen så nå nytes litt fred å ro :D før alt braker løs :) de eldste skal til faren å vi skal ut på kafé besøk til mine foreldre :)
Så kommer søsteren til sambo å nevøen innom i kveld :)
Blir nok en koselig dag :D

Håper alle får en Fin søndag :D

Travelt i dag åg gitt :) men fikk laget en kake :) øver litt på å lage noe gode å fine til dåp :)
I dag ble det denne :
Vis vedlegget 158005

Vis vedlegget 158006

Ikke så verts til å være første gang :)
Gadd ikke å bruke farge siden jeg vare skulle prøve :) så i norgen får denne bli med i kaffe besøk :)

Har å fått vert å fått tak i rett farge på bånd :D så nå er Dåpslue tredd :D super fornøyd med fargen :D
Kjempe flink jo!!!

De store sitter oppe å ser film å mini har sovnet igjen så nå nytes litt fred å ro :D før alt braker løs :) de eldste skal til faren å vi skal ut på kafé besøk til mine foreldre :)

kose dere masse!

God morgen. Så deilig:)
Her sov vesla fra 24-06 også videre til 9.30:D helt fantastisk :)

Travelt i dag åg gitt :) men fikk laget en kake :) øver litt på å lage noe gode å fine til dåp :)
I dag ble det denne :
Vis vedlegget 158005

Vis vedlegget 158006

Ikke så verts til å være første gang :)
Gadd ikke å bruke farge siden jeg vare skulle prøve :) så i norgen får denne bli med i kaffe besøk :)

Har å fått vert å fått tak i rett farge på bånd :D så nå er Dåpslue tredd :D super fornøyd med fargen :D
Så fin:) også så den valg god ut. Hehe
Her har jeg gått til innkjøp av div utstikkere og gleder meg veldig til å prøve på kake:)

God morgen :) håper dere har sovet godt.

Her har vi hatt en litt mer opphakket natt enn vanlig. Han sovnet rundt ett uten å ha fått flaske med mme. Mannen lurte på hvordan det ville gå hvis vi ikke ventet ham for å gi flaske - resulterte i mating kl 2.30 (men det var katten som vekte meg og derfor plutt), kl 4, 7 og 9.30

Merker på ham at han gjerne skulle hatt meg, men han klager ikke. Litt spennende :)

Back
Topp