Skravletråd

Hahaha ja :D sambo ihverfall :P og nå for tiden er det han som handler inn til helga ;)

Hehe :D her er det og mannen som handler men jeg må skrive lista :P prøver å få han til å komme med forslag da :P

Hehe greit da :D handla dere noe på IKEA og eller? Ønsker meg ny hylle til stua med skuffer så det ikke ser så rotete ut :P
Det var 30% på lyspærer, så mannen tok litt av. Kjøpte til alle lysene i huset :P

Og så kjøpte vi en badematte til badekaret :D

Hva skal dere se i kveld da? Her blir det film - Spectre

Travelt i dag åg gitt :) men fikk laget en kake :) øver litt på å lage noe gode å fine til dåp :)
I dag ble det denne :
ImageUploadedByBV Forum1453581309.022450.jpg

ImageUploadedByBV Forum1453581324.991382.jpg

Ikke så verts til å være første gang :)
Gadd ikke å bruke farge siden jeg vare skulle prøve :) så i norgen får denne bli med i kaffe besøk :)

Har å fått vert å fått tak i rett farge på bånd :D så nå er Dåpslue tredd :D super fornøyd med fargen :D

Travelt i dag åg gitt :) men fikk laget en kake :) øver litt på å lage noe gode å fine til dåp :)
I dag ble det denne :
Vis vedlegget 158005

Vis vedlegget 158006

Ikke så verts til å være første gang :)
Gadd ikke å bruke farge siden jeg vare skulle prøve :) så i norgen får denne bli med i kaffe besøk :)

Har å fått vert å fått tak i rett farge på bånd :D så nå er Dåpslue tredd :D super fornøyd med fargen :D
Så fin den ble! Jeg laget og slik for første gang i dag, men var ikke helt dreven på de rosene gitt:-P ble fint likevel da:)

Hehe ikke jeg heller :) må øve litt til :) ikke så ofte jeg pynter sånn :) men blir jo så fint :D
Til dåp? :)
Var det du som hadde lagt ut bilder i gruppen på face? :D
Veldig fint pyntet Da :D å nydelige kaker :D sjønner godt du er sliten :) lykke til i morgen :)
Det blir veldig fint:-) tror frostingen begynte å bli littegrann varm på slutten, så det ble ikke like lett å få fine roser.
Ja det var meg:D ja vi ble veldig fornøyd, så blir koselig å samle familiene våre:-) den dåpskake er bestilt da, men ble veldig fin:D
Tusen takk<3

Det blir veldig fint:-) tror frostingen begynte å bli littegrann varm på slutten, så det ble ikke like lett å få fine roser.
Ja det var meg:D ja vi ble veldig fornøyd, så blir koselig å samle familiene våre:-) den dåpskake er bestilt da, men ble veldig fin:D
Tusen takk<3
Ja det er kos :D :D
Mye jobb men verdt det :) men så er det godt når man er ferdig å :) kos dere masse :D vi skal ikke ha før 28 feb Pga flere som reiser offshore , å en skal på cruice :p bare håper ikke han vokser ut av dåpskjolen før det :p lua er det ikke mye å gå på :o

Ja det er kos :D :D
Mye jobb men verdt det :) men så er det godt når man er ferdig å :) kos dere masse :D vi skal ikke ha før 28 feb Pga flere som reiser offshore , å en skal på cruice :p bare håper ikke han vokser ut av dåpskjolen før det :p lua er det ikke mye å gå på :o
Ja absolutt:) godt å bli ferdig ja, da er det ingenting hengende over skuldra fremover:D vi ville egentlig ha det neste mnd vi og, men dåpskjolen begynte å bli trang på nevøen min:p så vi bestemte oss for 2-3 uker siden:o hehe. Har ikke prøvd kjolen på hun her da, men den passet til han og han er større så håper det går:p

Back
Topp