Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er gjerne sånn når de ikke sover så mye på dagtid, men fy så deilig å få sove utHei heinå har det Vært mange gode netter. I går sov hun nesten ikke på dagen så var nok supertrøtt. Sov fra fra tolv til fem og seks til halv elleve I dag. Wow;D nå ser jeg på 9 month later på tv3
![]()
HeheBle en lang dusj og en "kattevask/dusj" - klager ikke
Taco her også i dagMiddag i dag da? Taco herskal bli sååå godt, begynner endelig å få matlysten tilbake
![]()
Er godtNam nam![]()
Er gjerne sånn når de ikke sover så mye på dagtid, men fy så deilig å få sove ut![]()
her blir det rester fra i går lasagneMiddag i dag da? Taco herskal bli sååå godt, begynner endelig å få matlysten tilbake
![]()
Formen bedre?Middag i dag da? Taco herskal bli sååå godt, begynner endelig å få matlysten tilbake
![]()
Middag i dag da? Taco herskal bli sååå godt, begynner endelig å få matlysten tilbake
![]()
ja!Formen bedre?
Vi skal ha biff og pommes frites![]()
Det hadde vi i gårHjemmelaget pizza![]()
Hahaha jaja!
Åh så deilig daglad i biff dere
![]()
Så spreke dere erBle ikke tur ut, men det går bra. Vi får tatt det senere. Nå har jeg trent, mannen er ute og går seg en tur nå (litt egentid på oss begge), minste sover ute i vogna (endelig mildt nok!), de to andre ser på TV og jeg skal begynne på middag. Blir wok med kylling i dag.
Ble middag på ikea på ossskulle møte noen ikke så langt unna tidligere i dag, så tenkte vi skulle ta oss en rask tur innom - fant ut at d et var like greit å vandre rundt der
![]()