Vereri90
Glad i forumet
Hvordan gikk det?Hell og lykke eg Tor faktisk jentungen har sovnet for natten allerede! Hun pleier ikke å sovne for natten før ca 4 tiden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?Hell og lykke eg Tor faktisk jentungen har sovnet for natten allerede! Hun pleier ikke å sovne for natten før ca 4 tiden!
God morgenda var det litt mating her igjen
spent på om vesla hsr tenkt å sove igjen eller starte dagen ; )
God morgenDa 2 natt Sovet til ca halv 7. Herlig! God morgen forresten ! Idag er det mamma trening med den lille![]()
God morgen - får håpe dagen deres går fort og uproblematisk unnaGod morgenidag er storesøster hjemme syk, jeg er skikkelig trøtt og kunne ønske klokka var 17 og mannen var hjemme allerede
God morgen og lykke til hos tannlegen!God morgen!
Lillemor sover enda, jeg skal lure meg i dusjen!
I dag er det tannlegetime på hu mor! Gruver meg noe så sinnsykt!Dårlig i magen til og med.
God morgen og lykke til hos tannlegen!
Skal neste uke, jeg.. Måtte fremskynde timen, da en del av en tann datt ut - ser ut som et ordentlig hull.. Frykter det blir dyrt..
Vært litt sånn her og - alltid noe å fikse på, noen små hull han styrer mer før det blir ordentlige hull :/Det blir det nok hos meg også!
Hatt knekt av en del på en tann her og.. Og gått med det en stund.. Pga den hersens tannlegeskrekken... Også må nok den ene visdomstannen ut...
rart med det, men de årene jeg snuste var det ingenting med tennene. Ellers er det alltid noe, alltid hull feks men da.. Ingenting! Helt merkelig..
Lykke til hos tannlegenGod morgen!
I dag er det tannlegetime på hu mor! Gruver meg noe så sinnsykt!Dårlig i magen til og med.
Åå gøy med babysvømmingVi er på vei til legen til mannen, så en rask tur innom foreldrene mine. Og for å toppe det hele, babysvømming etterpå![]()
Ønsker dere alle en fin tirsdag!
God bedring til storesøsterGod morgenidag er storesøster hjemme syk, jeg er skikkelig trøtt og kunne ønske klokka var 17 og mannen var hjemme allerede
Flinke babyDa 2 natt Sovet til ca halv 7. Herlig! God morgen forresten ! Idag er det mamma trening med den lille![]()
God morgen og lykke til hos tannlegen. Skulle ha bestilt time selv men er veldig flink til å utsette den tlf.God morgen!
God morgenGod morgenda var det litt mating her igjen
spent på om vesla hsr tenkt å sove igjen eller starte dagen ; )
Vi ble i sengen frem til 7.30 men da stod vi opp; ) hun sov litt men ble mest kosGod morgenble det mer søvn? Her var det amming kl seks og fra kl 7 småduppa vi fram til 8.30
![]()
Vert trøtt hun daHåper jeg også . hun har sovet mye idag. Måtte vekke henne for å se om alt var OK :O hun sov veldig tungt og ble ikke blidhar vært i godt humør etter kveldsbad. Men nå drar det seg til igjen
men pappan er kommet hjem. Det hjelpaer
![]()
Fint å kose litt før man står oppVi ble i sengen frem til 7.30 men da stod vi opp; ) hun sov litt men ble mest kos![]()