Skravletråd

Da 2 natt Sovet til ca halv 7. Herlig! God morgen forresten ! Idag er det mamma trening med den lille :)

God morgen:) idag er storesøster hjemme syk, jeg er skikkelig trøtt og kunne ønske klokka var 17 og mannen var hjemme allerede

God morgen:) idag er storesøster hjemme syk, jeg er skikkelig trøtt og kunne ønske klokka var 17 og mannen var hjemme allerede
God morgen - får håpe dagen deres går fort og uproblematisk unna :)
God bedring til storesøster!

God morgen!
Lillemor sover enda, jeg skal lure meg i dusjen!

I dag er det tannlegetime på hu mor! Gruver meg noe så sinnsykt! :( Dårlig i magen til og med.

Vi er på vei til legen til mannen, så en rask tur innom foreldrene mine. Og for å toppe det hele, babysvømming etterpå :)

Ønsker dere alle en fin tirsdag!

God morgen!
Lillemor sover enda, jeg skal lure meg i dusjen!

I dag er det tannlegetime på hu mor! Gruver meg noe så sinnsykt! :( Dårlig i magen til og med.
God morgen og lykke til hos tannlegen!

Skal neste uke, jeg.. Måtte fremskynde timen, da en del av en tann datt ut - ser ut som et ordentlig hull.. Frykter det blir dyrt..

God morgen og lykke til hos tannlegen!

Skal neste uke, jeg.. Måtte fremskynde timen, da en del av en tann datt ut - ser ut som et ordentlig hull.. Frykter det blir dyrt..

Det blir det nok hos meg også!
Hatt knekt av en del på en tann her og.. Og gått med det en stund.. Pga den hersens tannlegeskrekken... Også må nok den ene visdomstannen ut...
rart med det, men de årene jeg snuste var det ingenting med tennene. Ellers er det alltid noe, alltid hull feks men da.. Ingenting! Helt merkelig..

Det blir det nok hos meg også!
Hatt knekt av en del på en tann her og.. Og gått med det en stund.. Pga den hersens tannlegeskrekken... Også må nok den ene visdomstannen ut...
rart med det, men de årene jeg snuste var det ingenting med tennene. Ellers er det alltid noe, alltid hull feks men da.. Ingenting! Helt merkelig..
Vært litt sånn her og - alltid noe å fikse på, noen små hull han styrer mer før det blir ordentlige hull :/

Ikke spesielt fan av å gå til tannlegen, men han jeg har er veldig flink - så skrekken er borte. Er litt dyrere enn noen, men ikke blant de verste heller, så beholder ham :)

Håper jeg også . hun har sovet mye idag. Måtte vekke henne for å se om alt var OK :O hun sov veldig tungt og ble ikke blid :) har vært i godt humør etter kveldsbad. Men nå drar det seg til igjen:) men pappan er kommet hjem. Det hjelpaer :)
Vert trøtt hun da :)
Håper natten gikk fint :D
Godt med en pappa som kan hjelpe ja :D

Back
Topp