Skravletråd

Til helgen blir det å prøve seg på sånn fotballkake da :) Lagde jo ikke siden vi utsatte bursdagen :) Så tenkte jeg å lage eplepai og vi skal ha gelé. Men har egentlig lyst på ostekake også?!? Blir vel litt mye :P Ene søsteren til mannen skulle ta med brownies med valnøtter forrige helg, men vet ikke ennå om de kan denne helgen. Storebror vil egentlig også ha muffins.. :o

I dag skal han også i bursdag faktisk. Blir litt travelt med bursdag kl 5 men.. Koselig da :)

Hei dere :) vært skikkelig dårlig på å bruke forumet her altså.. må skjerpe meg snart! Føler liksom jeg bare har drømt meg helt bort fra omverdenen her jeg går og svinser hjemme :D

Hei dere :) vært skikkelig dårlig på å bruke forumet her altså.. må skjerpe meg snart! Føler liksom jeg bare har drømt meg helt bort fra omverdenen her jeg går og svinser hjemme :D

Er litt deilig det og, bare slippe tak i alt og styre hjemme :)

Er ikke det deilig da? :)
Koselig å se deg her da :)

Vippestol er en fin oppfinnelse :D Har fått ryddet både inn og ut av oppvaskmaskinen i dag med hjelp av den hehe :P Nå har jeg tatt frem leken også, sitter og titter på den :)

Ja her går vi jo hver dag, tar bare 10-15 min :) Veldig mange barn som går så det går jo nesten tog bortover her :P Fra 2.kl kanskje.. Vi får se :)
Så kjekt :D er mange her å men de går på SFO å det gjør jo ikke mine lengre :/ så da måtte de ha gått alene :/

Hehe du er ikke alene :) ikke lett å være like mye her inne hver dag :) dagene går unna

Hehe, joda.. der er jo det da :) Hvordan står det til med deg og din lille?
Han skal på sin flytur nr2 i ettermiddag - han virker til å være i fin form men venter på en bæsjebleie.. Går på dag nr3uten nå :/

Tror rett å slett at det blir grandis her i dag :p jeg gidder rett å slett ikke styre med noe mat :o åh eller lasagne Kansje :D Toro sin går jo fort :D

Back
Topp