Skravletråd

Hehe, ja ser den

Har ikke Menssmerter per se, men det murrer godt der nede og stikker litt i ene siden (mulig at det vekst er El som er på gang, men det hører vel sammen)..
Ja, hører nok sammen det :) eller, jeg går på piller da, så jeg har vel ikke hatt eggløsning :confused: Vet ikke helt åssen det funker :cat:

Ja, hører nok sammen det :) eller, jeg går på piller da, så jeg har vel ikke hatt eggløsning :confused: Vet ikke helt åssen det funker :cat:
Husket jeg satte meg inn i det, men gått litt i glemmeboken..

Huff, bør vel begynne på pillen snart jeg og.. Hater det, da jeg er hater det da jeg er ganske glemsk av meg.. Dette kan bli interessant :o

Vil jo ha en til, men kanskje ikke akkurat nå :P

Aaah, akkurat - der ser du hvem som ikke følger med i timen :P

Fikk vel bare ut ifra ikea når jeg leste at det skyldes skrus ;)

Bohus er greit å få sammen det og da :)
Ja det er det :) men jammen er de tunge disse delene her :p
Men nå spikrer hvertfall mannen på bakdelen på skapet så er vi hvertfall kommet så langt :)
Har fått gitt bort begge skapene vi hadde fra før å min bror tar TV benken så da er hvertfall det unna :D ( snart)
Så mens sambo henter resten av møblene så kommer det en mann å skal fikse trappen her :p enda mere lyd :o stakars lille får bli vandt med det i dag jammen :/ men han sover enda selv om vi hamrer å slår :)

Ja det er det :) men jammen er de tunge disse delene her :p
Men nå spikrer hvertfall mannen på bakdelen på skapet så er vi hvertfall kommet så langt :)
Har fått gitt bort begge skapene vi hadde fra før å min bror tar TV benken så da er hvertfall det unna :D ( snart)
Så mens sambo henter resten av møblene så kommer det en mann å skal fikse trappen her :p enda mere lyd :o stakars lille får bli vandt med det i dag jammen :/ men han sover enda selv om vi hamrer å slår :)
Så deilig å få nytt inn og gammelt ut! Tipper det blir kjempefint når alt kommer seg på plass :)

Flinke Tobben! Rart hva disse små kan sove seg igjennom!! :)

Så deilig å få nytt inn og gammelt ut! Tipper det blir kjempefint når alt kommer seg på plass :)

Flinke Tobben! Rart hva disse små kan sove seg igjennom!! :)
Ja det er herlig :D å ikke minst når alt er i samme serie :D nå har vi liksom litt av alt :p litt dumt at stue bordet ikke kommer før om 6-8 uker men :p
Det kommer hvertfall :D trodde jo de hadde sluttet med den serien vi hadde begynnt på så hadde slått det fra meg :D

Han er enormt flink ja :D

Heia :) i natt var tassen tilbake i rutinen med mat kl 2 og kl 5 :D flink :D etter det har han vært endel våken, ligger og presser og tar i :P

Alt bra hos dere?

God morgen :) har alle sovet godt ? :)

Her kommer det to nye ting i dag :p den høye sjenken og TV benken :) så dagen her kommer til å gå i skruing før de største blir hentet hvertfall :) viss tobben tillater det da :)

Håper alle får en fin dag :D
God morgen :) her har det blitt tilsammen ca 4t søvn på mor i natt. Vesla har holdt på å styre noe voldsomt frem til 1 og fra kl 5 igjen. Men nå sover hun godt på armen min:) vært veldig fornøyd da stort sett:D

Så gøy med nye møbler:)

Hatt en god natt dere da?

Ja det er herlig :D å ikke minst når alt er i samme serie :D nå har vi liksom litt av alt :p litt dumt at stue bordet ikke kommer før om 6-8 uker men :p
Det kommer hvertfall :D trodde jo de hadde sluttet med den serien vi hadde begynnt på så hadde slått det fra meg :D

Han er enormt flink ja :D
Ååh så bra!! Er ekstra digg å finne det man ser etter hvis man tror de ikke har det lenger :)

Og så blir "samlingen" komplett når stuebordet kommer ;)

Livet fremdeles i sengen her, hører på plutten som sover (og mannen som snorker :P)

Heia :) i natt var tassen tilbake i rutinen med mat kl 2 og kl 5 :D flink :D etter det har han vært endel våken, ligger og presser og tar i :P

Alt bra hos dere?
Godt at han er i rute igjen ;)

Her soves det fremdeles - tipper han våkner for mat om en time

Det er veldig fint :D fra bohus :D

Ønsker meg å freshe opp stua litt :D Med noen nye møbler :) og egentlig male. men det får bli etterhvert, skjønner ikke helt hvordan vi skal greie å bo her med tre unger og male samtidig! Da vi malte på rommet til lillegutt var det jo plast på hele gulvet, lukta fælt av malingen, ingen kunne ta på veggen :eek: Kanskje i sommer :) Male også stikke på ferie :P

Har hørt den skal være fantastisk bra!

Ja den virker veldig bra! Men må si jeg blir ganske sjokkert over hvordan de kan holde på i politiet/rettsystemet! Dessverre er jo dette en sann historie også! Må sees!

God morgen :) har alle sovet godt ? :)

Her kommer det to nye ting i dag :p den høye sjenken og TV benken :) så dagen her kommer til å gå i skruing før de største blir hentet hvertfall :) viss tobben tillater det da :)

Håper alle får en fin dag :D

Takk det samme, håper du får skrudd en del :D

Vi har egentlig ikke sovet så veldig godt :P Men vi pleier jo å gjøre det, så føler ikke jeg kan klage heller hehe :) Men hun våkna og spiste veldig ofte. Sikkert øking eller noe :) La seg og spiste 23, 2, 4, 6, halv 7, halv 8, 8, kvart over 8.. hehe :P Nå sover hun ennå da men hørte henne nettopp så mulig hun våkner. Har hatt en del luft i natt virket det som også.. Lå å vrei på seg og prompa :P

Menssmerter :eek:
Tror jammen det er tante rød som har meldt sin ankomst.

Usjda! Så kjedelig! Har trodd hun var på vei noen ganger her jeg og, vært oppblåst og øm i magen, men ingenting kommet ennå så..

Hehe, ja ser den

Har ikke Menssmerter per se, men det murrer godt der nede og stikker litt i ene siden (mulig at det vekst er El som er på gang, men det hører vel sammen)..
Ja, hører nok sammen det :) eller, jeg går på piller da, så jeg har vel ikke hatt eggløsning :confused:
Huff da. Virkelig ikke vært noe savn.
Fikk det 6 uker etter fødsel og har nettopp hatt eggløsning igjen nå. Smertene har ikke blitt noe mildere selv om man har født :/
Nei, synes jeg kjenner det sterkere nå (selvom det heldigvis ikke er ikke ille som det var da jeg var ungdom, det var skikkelig vondt :o ). Fikk vel første blødning rett før jul. Blødde i 3 uker :(

Hehe, ja ser den

Ja, hører nok sammen det :) eller, jeg går på piller da, så jeg har vel ikke hatt eggløsning :confused:
Huff da. Virkelig ikke vært noe savn.
Fikk det 6 uker etter fødsel og har nettopp hatt eggløsning igjen nå. Smertene har ikke blitt noe mildere selv om man har født :/
Nei, synes jeg kjenner det sterkere nå (selvom det heldigvis ikke er ikke ille som det var da jeg var ungdom, det var skikkelig vondt :o ). Fikk vel første blødning rett før jul. Blødde i 3 uker :(

Usjda! Så kjedelig! Har trodd hun var på vei noen ganger her jeg og, vært oppblåst og øm i magen, men ingenting kommet ennå så..
Får håpe du får slippe unna litt til :)

God morgen :) her har det blitt tilsammen ca 4t søvn på mor i natt. Vesla har holdt på å styre noe voldsomt frem til 1 og fra kl 5 igjen. Men nå sover hun godt på armen min:) vært veldig fornøyd da stort sett:D

Så gøy med nye møbler:)

Hatt en god natt dere da?
Godt hun har vert fornøyd likevel :D

Vi har hatt en helt super natt :D sovnet litt før 12 å sov til halv 6 å så videre til nå :D

Back
Topp