Ja, hører nok sammen detHehe, ja ser den
Har ikke Menssmerter per se, men det murrer godt der nede og stikker litt i ene siden (mulig at det vekst er El som er på gang, men det hører vel sammen)..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke Menssmerter per se, men det murrer godt der nede og stikker litt i ene siden (mulig at det vekst er El som er på gang, men det hører vel sammen)..

Husket jeg satte meg inn i det, men gått litt i glemmeboken..Ja, hører nok sammen deteller, jeg går på piller da, så jeg har vel ikke hatt eggløsning
Vet ikke helt åssen det funker
![]()
Ja det er detAaah, akkurat - der ser du hvem som ikke følger med i timen
Fikk vel bare ut ifra ikea når jeg leste at det skyldes skrus![]()
Bohus er greit å få sammen det og da![]()
Så deilig å få nytt inn og gammelt ut! Tipper det blir kjempefint når alt kommer seg på plassJa det er detmen jammen er de tunge disse delene her
![]()
Men nå spikrer hvertfall mannen på bakdelen på skapet så er vi hvertfall kommet så langt![]()
Har fått gitt bort begge skapene vi hadde fra før å min bror tar TV benken så da er hvertfall det unna( snart)
Så mens sambo henter resten av møblene så kommer det en mann å skal fikse trappen herenda mere lyd
stakars lille får bli vandt med det i dag jammen :/ men han sover enda selv om vi hamrer å slår
![]()
Ja det er herligSå deilig å få nytt inn og gammelt ut! Tipper det blir kjempefint når alt kommer seg på plass![]()
Flinke Tobben! Rart hva disse små kan sove seg igjennom!!![]()
God morgenGod morgenhar alle sovet godt ?
![]()
Her kommer det to nye ting i dagden høye sjenken og TV benken
så dagen her kommer til å gå i skruing før de største blir hentet hvertfall
viss tobben tillater det da
![]()
Håper alle får en fin dag![]()
Ååh så bra!! Er ekstra digg å finne det man ser etter hvis man tror de ikke har det lengerJa det er herligå ikke minst når alt er i samme serie
nå har vi liksom litt av alt
litt dumt at stue bordet ikke kommer før om 6-8 uker men
![]()
Det kommer hvertfalltrodde jo de hadde sluttet med den serien vi hadde begynnt på så hadde slått det fra meg
![]()
Han er enormt flink ja![]()
Menssmerter![]()
Tror jammen det er tante rød som har meldt sin ankomst.
Godt at han er i rute igjenHeiai natt var tassen tilbake i rutinen med mat kl 2 og kl 5
flink
etter det har han vært endel våken, ligger og presser og tar i
![]()
Alt bra hos dere?
Hehe joJa er det ikke typisk![]()
Det er veldig fintfra bohus
![]()
Vi har sett tre nå! Syns de blir mer spennende etterhvert! Utrolig hvordan rettsystemet i usa kan fungereDet begynte vi å se i går! Ikke helt som vi hadde trodd men må nok se en episode i dag og!
Har hørt den skal være fantastisk bra!
God morgenhar alle sovet godt ?
Her kommer det to nye ting i dagden høye sjenken og TV benken
så dagen her kommer til å gå i skruing før de største blir hentet hvertfall
viss tobben tillater det da
Håper alle får en fin dag![]()
Menssmerter
Tror jammen det er tante rød som har meldt sin ankomst.
Nei, synes jeg kjenner det sterkere nå (selvom det heldigvis ikke er ikke ille som det var da jeg var ungdom, det var skikkelig vondtHuff da. Virkelig ikke vært noe savn.
Fikk det 6 uker etter fødsel og har nettopp hatt eggløsning igjen nå. Smertene har ikke blitt noe mildere selv om man har født :/
Nei, synes jeg kjenner det sterkere nå (selvom det heldigvis ikke er ikke ille som det var da jeg var ungdom, det var skikkelig vondtHuff da. Virkelig ikke vært noe savn.
Fikk det 6 uker etter fødsel og har nettopp hatt eggløsning igjen nå. Smertene har ikke blitt noe mildere selv om man har født :/
Får håpe du får slippe unna litt tilUsjda! Så kjedelig! Har trodd hun var på vei noen ganger her jeg og, vært oppblåst og øm i magen, men ingenting kommet ennå så..
Godt hun har vert fornøyd likevelGod morgenher har det blitt tilsammen ca 4t søvn på mor i natt. Vesla har holdt på å styre noe voldsomt frem til 1 og fra kl 5 igjen. Men nå sover hun godt på armen min
vært veldig fornøyd da stort sett
Så gøy med nye møbler
Hatt en god natt dere da?