Fikk tak i litt ny pynt på salg i dag. Nå må jeg bare ordne resten av stua![]()
Så fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk tak i litt ny pynt på salg i dag. Nå må jeg bare ordne resten av stua![]()
Alltid gøy med litt nytt.Så fint![]()
Alltid gøy med litt nytt.gleder meg til jeg får pusset opp en gammel speilkommode som jeg har stående etter oldemor en min. Enda mer å pynte og dekorere
![]()
Det tror jeg på. Merker bare hvor mye mer det krever med ei.Så gøy med sånne gamle ting
Gleder meg til å pynte opp litt her ogsåbør egentlig få malt stua først, men det er ikke så lett med tre små
![]()
Nei, nå tror jeg vi er så etablerte her at vi blir værende. Mannen vil absolutt ikke, han er fra Trondheim.Så trivelig!ikke planer om å flytte tilbake?
Nei, nå tror jeg vi er så etablerte her at vi blir værende. Mannen vil absolutt ikke, han er fra Trondheim.
Hvor bor dere nå da?Samme her. Snakket om det en stund etter at storesøster ble født. Da kjente jeg veldig på at det var langt fra mine. Men nå er det ikke aktuelt... Trives så godt, er liksom her livet mitt er. Heldigvis går det fly![]()
Hvor bor dere nå da?
Vi har heldigvis broren min og familien bare et par kvartal unna her og mannens onkel bor i Oslo, 45 min unna. Så det hjelper![]()
Tar tid å få i.seng her om dagen også. Så bra flyturen gikk fintHei og hopp - da er vi i seng, men sovende pode![]()
Dagen har vært utrolig greit - han sov mens vi ryddet og pakket de siste tingene, sov på toget opp til Gardermoen - var så vidt våken for litt mat og bleieskift på flyplassen og sov store deler av flyturen
Ordnet med flaske så han kunne ha til take off og landing, og det gjorde susen ^-^
Han var snill og rolig hele veien - men holdt det gående til nå![]()
Håper likevel dere får sove godt når han først sovner daTar tid å få i.seng her om dagen også. Så bra flyturen gikk fint![]()
Så godt å høre at alt har gått så fintHei og hopp - da er vi i seng, men sovende pode![]()
Dagen har vært utrolig greit - han sov mens vi ryddet og pakket de siste tingene, sov på toget opp til Gardermoen - var så vidt våken for litt mat og bleieskift på flyplassen og sov store deler av flyturen
Ordnet med flaske så han kunne ha til take off og landing, og det gjorde susen ^-^
Så braHei og hopp - da er vi i seng, men sovende pode![]()
Hei og hopp - da er vi i seng, men sovende pode![]()
God morgenGod morgen og god søndag alle sammen ^-^