Skravletråd

Her er hele helgen avlyst.. Herlig.. Stakar storebror hadde gledet seg så mye til å feire bursdagen sin! Håper folk har mulighet til å komme neste helg i stedet..

Hallais :D her er vi trøtte i dag.. Lillegutt sovna litt før midnatt og har våkna hver 2. Time etter der :O

Planer i dag?

Gudd mårning!!
Økedøgn på gang eller? Vi har sovet litt bobbob .. Så er litt trøtte i trynet i dag vi og!

Skal til ett vennepar på besøk, bursdagsfeiring for største jenta deres. Ellers litt soving håper jeg... :p

Dere da?

Det hørtes ut som en litt slitsom natt ja.
Her sovnet vesla rundt 21.30 og sov til ca 02.30. Aldri skjedd før at første intervallen har vært så lang. :) men selv sovnet jeg ikke før 00.30 :/

I dag skal vi på senteret så vi får trillet litt. Hihi

Dere da?
Åå det var lenge ja :) så fint! Du får legge deg tidligere i kveld ;)

Sentertrilling har jeg planlagt neste uke hvis det blir like kaldt :D
I dag skal vi på besøk til min mamma og pappa. De reiser til Tenerife i morgen tidlig :)

Gudd mårning!!
Økedøgn på gang eller? Vi har sovet litt bobbob .. Så er litt trøtte i trynet i dag vi og!

Skal til ett vennepar på besøk, bursdagsfeiring for største jenta deres. Ellers litt soving håper jeg... :p

Dere da?
Vet ikke helt :/ men han sov mye i går ettermiddag/kveld, så han var kanskje ikke så trøtt son vanlig :)

Bursdag er gøy :D dere får ta igjen litt søvn etterpå :P

Vi skal til min mamma og pappa. De ville se lillegutt før de reiser til Tenerife i morgen :)

Åå det var lenge ja :) så fint! Du får legge deg tidligere i kveld ;)

Sentertrilling har jeg planlagt neste uke hvis det blir like kaldt :D
I dag skal vi på besøk til min mamma og pappa. De reiser til Tenerife i morgen tidlig :)

Koselig med besøk da:) hørtes deilig ut med syden tur :)

Vet ikke helt :/ men han sov mye i går ettermiddag/kveld, så han var kanskje ikke så trøtt son vanlig :)

Bursdag er gøy :D dere får ta igjen litt søvn etterpå :P

Vi skal til min mamma og pappa. De ville se lillegutt før de reiser til Tenerife i morgen :)

Nei, ikke godt å si! Finner vel fort ut om det er det :p

Ja, blir kjekt det.. :) ikke så ofte vi ser de så!

Kos dere hos besteforeldrene :)

Ja, det tror jeg på :/ hvordan syk er han?

Vi skal besøke foreldrene mine. De ville se lillegutt før de reiser til Tenerife i morgen :D

I går var han kvalm, men kasta ikke opp, lå rett ut på sofaen og det gjør han i dag og. Har ikke målt tempen men han må ha feber, han er ikke en som ligger så mye i ro ellers hehe :P

lillegutt hadde høy feber på torsdagen og mannen har nok også feber, han gikk og la seg igjen., + han hoster. Kjedelig! Skulle jo være gøy helg dette :P

Så deilig med syden! Hvor varmt er det der nå? Kos dere på besøk :)

Samme her - men merker at jeg kanskje har fått produksjonen litt opp, da han ikke alltid drikker opp flaskene

(synes han drikker mer og lenger etter vørterøl og hvitløk)
Hvitløk skal visstnok gjøre melka veldig søt og god, vørterøl øker produksjonen.

Back
Topp