Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle![]()
I dag skal vi ut og fly - veldig spent på hvordan han takler det : o
Hallaisher er vi trøtte i dag.. Lillegutt sovna litt før midnatt og har våkna hver 2. Time etter der :O
Planer i dag?
God turGod morgen alle![]()
I dag skal vi ut og fly - veldig spent på hvordan han takler det : o
Åå det var lenge jaDet hørtes ut som en litt slitsom natt ja.
Her sovnet vesla rundt 21.30 og sov til ca 02.30. Aldri skjedd før at første intervallen har vært så lang.men selv sovnet jeg ikke før 00.30 :/
I dag skal vi på senteret så vi får trillet litt. Hihi
Dere da?
ÅååneeiiiHer er hele helgen avlyst.. Herlig.. Stakar storebror hadde gledet seg så mye til å feire bursdagen sin! Håper folk har mulighet til å komme neste helg i stedet..
Vet ikke helt :/ men han sov mye i går ettermiddag/kveld, så han var kanskje ikke så trøtt son vanligGudd mårning!!
Økedøgn på gang eller? Vi har sovet litt bobbob .. Så er litt trøtte i trynet i dag vi og!
Skal til ett vennepar på besøk, bursdagsfeiring for største jenta deres. Ellers litt soving håper jeg...
Dere da?
Åå det var lenge jaså fint! Du får legge deg tidligere i kveld
![]()
Sentertrilling har jeg planlagt neste uke hvis det blir like kaldt![]()
I dag skal vi på besøk til min mamma og pappa. De reiser til Tenerife i morgen tidlig![]()
Vet ikke helt :/ men han sov mye i går ettermiddag/kveld, så han var kanskje ikke så trøtt son vanlig![]()
Bursdag er gøydere får ta igjen litt søvn etterpå
![]()
Vi skal til min mamma og pappa. De ville se lillegutt før de reiser til Tenerife i morgen![]()
Åååneeiii![]()
stakkar liten :/
God bedring![]()
Ja, det hadde vært godt i kuldaKoselig med besøk dahørtes deilig ut med syden tur
![]()
Takk det skal viNei, ikke godt å si! Finner vel fort ut om det er det![]()
Ja, blir kjekt det..ikke så ofte vi ser de så!
Kos dere hos besteforeldrene![]()
Ja, det hadde vært godt i kulda![]()
Ja, det tror jeg på :/ hvordan syk er han?Takk for detEn rimelig skuffet liten gutt her!
Hva skal dere i dag?![]()
Ååå, jeg kan ikke tenke på det en gang.. Blir helt dårligEr veldig deilig med syden varme en uke eller to![]()
Ååå, jeg kan ikke tenke på det en gang.. Blir helt dårlig![]()
Hadde vært fint med en god og varm sommer jaHehe. Brått er det sommer her også nåmå bare håpe på en god og varm sommer
![]()
Ja, det tror jeg på :/ hvordan syk er han?
Vi skal besøke foreldrene mine. De ville se lillegutt før de reiser til Tenerife i morgen![]()
Duda? Sør eller Nord?
Trønder her ogSørbor i Tr.heim, men kommer fra en nabokommune
![]()
Hvitløk skal visstnok gjøre melka veldig søt og god, vørterøl øker produksjonen.Samme her - men merker at jeg kanskje har fått produksjonen litt opp, da han ikke alltid drikker opp flaskene
(synes han drikker mer og lenger etter vørterøl og hvitløk)