Er akkurat det samme herDet er nok mye mulig, Hehe
Og hvertfall som førstegangs så analyserer jeg sikkert ekstra mye hva og hvordan det blir sagt. Hehe
Men nå får min mm og mme, så var kanskje derfor hun kommenterte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er akkurat det samme herDet er nok mye mulig, Hehe
Og hvertfall som førstegangs så analyserer jeg sikkert ekstra mye hva og hvordan det blir sagt. Hehe
Er akkurat det samme hermen mannen var med på kontrollen nå og mente hun bare nevnte det i farten
Men nå får min mm og mme, så var kanskje derfor hun kommenterte?
Samme her - men merker at jeg kanskje har fått produksjonen litt opp, da han ikke alltid drikker opp flaskeneMi får også begge deler og mest mme da jeg har lite melk nå. Får se hvordan det er på 3mnd kontrollen![]()
Det er jo positivt tegn daSamme her - men merker at jeg kanskje har fått produksjonen litt opp, da han ikke alltid drikker opp flaskene
(synes han drikker mer og lenger etter vørterøl og hvitløk)
Ikke nødvendigvis - men leste på nettet at det kan ha en innvirkning (http://www.babyverden.no/Baby/Helse/Mors-helse/Amming-og-kosthold---hva-bor-du-vare-forsiktig-med/) - står under kolikkDet er jo positivt tegn da
Oi har hvitløk innvirkning på det?
Jeg skal prøve hjelpebryst nå for å få stimulert litt lenger av gangen![]()
Ikke nødvendigvis - men leste på nettet at det kan ha en innvirkning (http://www.babyverden.no/Baby/Helse/Mors-helse/Amming-og-kosthold---hva-bor-du-vare-forsiktig-med/) - står under kolikk
Er vel bare å prøve seg frem.
Lykke til med hjelpebryst i alle fall!
Får håpe at det gjør seg snart og at dere begge får soveVil ikke sooove....urolig...fått mat og stell og kos og alt det der.
TakkFår håpe at det gjør seg snart og at dere begge får sove
Min holder det også gåendeTakk![]()
Fin en time fra dette til han faktisk sovnet - våknet 7 for litt mat, ser ut til å sove videreMin holder det også gåendehan er overtrøtt, men ikke snakk om å ligge stille
![]()
Er absolutt et sommermenneske! Jo varmere, jo bedre![]()
Jeg er et vår/høst menneske. Tar lett en fin høst over en fin sommerjeg dør av varmen, syden er nesten tortur
![]()
Det er santNei, jeg likte den vel litt før, men ikke noe sånn voldsomtdet jeg liker med denne tiden er at det blir lysere og lysere, og om noen få uker kommer sola tilbake
våren fordi det blir varmere og så kommer sommeren. Hurra
hehe
Joa, finnes så klart en grense - men har ikke noe problem med +36° (i motsetning til mannen, som helst vil ha det kaldt)Hihi jaer sikkert en grense der og da
![]()
Hallaisher er vi trøtte i dag.. Lillegutt sovna litt før midnatt og har våkna hver 2. Time etter der :O
Planer i dag?