Skravletråd

Det er nok mye mulig;) , Hehe
Og hvertfall som førstegangs så analyserer jeg sikkert ekstra mye hva og hvordan det blir sagt. Hehe
Er akkurat det samme her :P men mannen var med på kontrollen nå og mente hun bare nevnte det i farten

Men nå får min mm og mme, så var kanskje derfor hun kommenterte?

Er akkurat det samme her :P men mannen var med på kontrollen nå og mente hun bare nevnte det i farten

Men nå får min mm og mme, så var kanskje derfor hun kommenterte?

Mi får også begge deler og mest mme da jeg har lite melk nå. Får se hvordan det er på 3mnd kontrollen:)

Mi får også begge deler og mest mme da jeg har lite melk nå. Får se hvordan det er på 3mnd kontrollen:)
Samme her - men merker at jeg kanskje har fått produksjonen litt opp, da han ikke alltid drikker opp flaskene

(synes han drikker mer og lenger etter vørterøl og hvitløk)

Samme her - men merker at jeg kanskje har fått produksjonen litt opp, da han ikke alltid drikker opp flaskene

(synes han drikker mer og lenger etter vørterøl og hvitløk)
Det er jo positivt tegn da:)

Oi har hvitløk innvirkning på det?
Jeg skal prøve hjelpebryst nå for å få stimulert litt lenger av gangen:)

Vil ikke sooove....urolig...:( fått mat og stell og kos og alt det der.

Min holder det også gående :P han er overtrøtt, men ikke snakk om å ligge stille :P
Fin en time fra dette til han faktisk sovnet - våknet 7 for litt mat, ser ut til å sove videre :) får vel gjøre det samme, i alle fall litt til 'P

Brrr opp tidlig i kulden for å gi hestene frokost, tror jeg må ta meg en time på øyet når jeg kommer hjem igjen:p

Snuppa sov fra 22:30/23-06 :o sovnet etter hun slukte i seg ei flaske :)

Hallais :D her er vi trøtte i dag.. Lillegutt sovna litt før midnatt og har våkna hver 2. Time etter der :O

Planer i dag?

Hei alle :) åssen går det med allesammen? Her går det bra:) lillegutt vil ikke sove noe annet sted enn oppe på meg da, eller ved siden av meg. Så fort jeg legger han ned våkner han. Så har ikke fått vært sånn kjempe aktiv her inne:P

Nei, jeg likte den vel litt før, men ikke noe sånn voldsomt:P det jeg liker med denne tiden er at det blir lysere og lysere, og om noen få uker kommer sola tilbake:D våren fordi det blir varmere og så kommer sommeren. Hurra:D hehe
Det er sant :D Håper det går FORT mot varmere lysere tider :D

Hihi ja :D er sikkert en grense der og da :P
Joa, finnes så klart en grense - men har ikke noe problem med +36° (i motsetning til mannen, som helst vil ha det kaldt)

Skal likevel sies at jeg er glad det ikke ble for varmt i sommer - graviditeten gjorde at jeg ble fryktelig varm, fort

God morgen alle :)

I dag skal vi ut og fly - veldig spent på hvordan han takler det : o

Hallais :D her er vi trøtte i dag.. Lillegutt sovna litt før midnatt og har våkna hver 2. Time etter der :O

Planer i dag?

Det hørtes ut som en litt slitsom natt ja.
Her sovnet vesla rundt 21.30 og sov til ca 02.30. Aldri skjedd før at første intervallen har vært så lang. :) men selv sovnet jeg ikke før 00.30 :/

I dag skal vi på senteret så vi får trillet litt. Hihi

Dere da?

Back
Topp